Wednesday, December 08, 2010

Award pengomen terhebat



bukan2..bukan dapat award dr KizMyself...tapi dapat dr cempaka melati...
sangat berrrrrrrrrrrbesar hati utk terima...1st time okeh dpt award.....soooka2..tenkiu bnyk2 yek cempaka melati sebab tag belog ini...


Ni ada syarat-syarat dari pemberi award :



1 - Minta tolong sket je..buat laa sket entry pasal award ni..siap dengan gambar award yang kat atas tu sekali...lepas tu klau nak simpan ke kat side bar korang pun boleh..simpan dalam hati pun boleh

DONE

2- Ada soalan gak ni..sebab saja nak tahu...Kenapa anda suka komen kat blog ni ( blog cempaka melati lah ye dak ?

aku jarang2 nk komen kat blog org..walaupun slalu gak blogwalking...smua blog yg aku follow of coz la aku baca,cuma jrg2 nk komen..sebab? klau entry dia best, n aku pun ada apa2 nak tambah, nak beri pendapat n aku suka entry tu, br aku komen..klau entry yg biasa2 tu, ai baca saja...

3 - Biasalah ..lepas tu korang tag laa kawan kawan korang seberapa ramai yang korang suka ( kawan2 yg    ada komen kat blog korang )

ermm....aku neh follower pun xramai, xtau nk tag sapa..so, bule tak ai tag smua follower ai...jadiknya...kepada rakan2 belog ku ( terutama kepada pengkomen2 di belog ini ** xberapa kerat sgt kut**  )....terimalah award ini dr sayee.....................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...