Thursday, December 09, 2010

Daging masak hitam@daging nasi kandar


akhirnyaaa....dapat jugak buat daging masak hitam neh..ataupun daging nasik kandar..ni resipi mak mentua aku..duk mkn dia buat, punya la sedap..pastu duk ngorat2 mintak resipi..dia xkedekut pun, siap panggil aku p tengok lagik cemana nk buat..secara live...yelah, kenala bagi resipi best2 kat aku sebab nk bg anak dia jugak makan ye dok....mak mentua aku neh masak sedap!!

idokle payah nau nak baut..sap sap soi jek..xpenah try mcm susah la, skali buat trus terasa bangga n nak buat lagi....hubby kata ok, jadik..cuma xla sebest mama buat..yelah...1st try kan? pasni ok la...tu pun dia makan sampai 2 pinggan..brani lagi mau komplen kaaaa? caitttt

kata buat daging nasi kandar...harus la ada papadom kan..bl mkn papadom tu tingat kat papadom incik saadom dlm movie papadom...seriyes nmpk soodap gila!!mana nak carik arrr?

laki aku ginik ar..klau masak, xsempat2 dah..mesti nk curik makan lauk dlu...hepppp!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...