Search This Blog

Wednesday, December 15, 2010

farewell..well well well...well done!

hari ni dalam kekalutan, dlm berlari2 sana sini..ada jamuan mkn2 sket..farewell utk shira n hanif..mgg last diorg bersama kami..dah xkeja dah pun, pakat amek cuti trus..shira sambung blajar buat master..tahniah utk dia..sementara bujang n muda, blajar pepuas kan..dah la dapat sponsorship,n itu mmg cita2 dia..so, gud luck to u dear..hanif pulak katanya nk berbisnes..angin xdak, ribut xdak, tetiba mgg ni dengar kata dia dah benti..aku xclose sgt ngan dia sebab dia pun antara staf baru..baru xbaru sgt la, dah setahun dia keja..apa pun smoga berjaya jugak..

mkn2 kat opis aku ni as usual di incharge oleh hencik roy kita yg perasan kurus tuh! geram sungguh aku ngan dia..hari2 kena maki ngan aku minggu ni sebab duk sebok melebih2 pasal jamuan yg seciput saja..org duk kalut pasal seminar, dia duk kalut ngan jamuan..jamuan tu xpanggil sesapa pun, staf jek..pastu smua pakai catering, bukan masak sendri...tapi, dia punya kecohhhhhhhhhh..masyallah..bisa buat darah aku naik..sket lagi aku bule bertukar jadi resaksa gorgon!!

majlis mula dlm pkul 3.40 ptg..tgg org yg dirai sampai, so start la majlis...

yg ditunjuk oleh jari hantu itu adalah org yg dirai...yg nak kena jentik telinga tuh, org yg buat darah aku slalu naik!! kalut sungguh..pagi2 buta dah kalut kemas2 pantry padahal majlis start pkul  3 ptg. tghr kalut2 ngan jamuan, jemputan..mcm2 lah..pastu duk bising2 sebab aku xtolong dia buat airteh..lantak ko lah...tu duk kalut ngan amek gambar pulak..tapi tapi..klau xdak dia kan, xmeriah plak rasa...cuma kadang2 dia punya hingaq n kalut tu la yg buat kami ge'ammmmm!!

bam bam, bam bam, bam bam, bam bammmmmmmmmmmmmmmmm....pakat2 duk merapu, bila harga barang naik...badan pun makin naikkkkkkkkkkk...haishhh

cenderamata utk mereka...yg kotak besar tu dari puan..yg kotak kecik tu dr kelab kakitangan kami neh..rasa hina bila letak sekali sebab aku yg bawak yg kotak kecik tuh..huhu

buat skali sambutan besday utk staf..kali nih xbeli kek sebeday yg tulis2 hepy besday dah..beli kek yg maveles ni dr kak najah...siyes setappppp!!

makanan yg dihidangkan...bihun goreng sedap, mee goreng basah sedap sedap, roti jala sedap, kuih muih, kek sebeday sedap sedap sedap, n last tu, yg hitam tu, walau pun hitam..sodappp sangat..sambal bilis ngan tempe!fuhh...semua sedap sedap!..lagi satu puding roti eh salah, apa ke nama ntah yg roy bawak tuh...sedappp jugak..makanan bnyk lebih, bule bwk balik bg laki makan, so ini mlm xpayah masak...hooyeee!!


org yg dirai xtau kat mana..habis jek doa..zassssssssssss amek mkn trus...ginilah kawan2 aku klau bab makan..aku yg no 4 sebab duk amek gambar diorg...hehehe..kami klau bab makan, jgn tanya...master dah..kata ajk makan...huahuahua


wat keja pun kat sini..makan pun pakat duk berhidang kat sini..xtau nak panggil apa dah unit aku neh..segala macam adoo..smua cam release kejap, benti makan, gosip2...pastu sambung wat keja balik..pastu boleh balik rumah terus



itulah kek ngan puding roti yg sedap tu..kuah puring tu best, xmanis sgt, so so jek...

ok..cukup2 la makan...tengok tuh, surat lantikan pun sudah sampai...maka berkerja lah kita sekuatnya..ceewahh




banyakkkk lagi td pakat duk ambik gambar..tapi duk dlm kamera lain..ini dr kamera henpon aku sajork..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...