Search This Blog

Loading...

Friday, December 24, 2010

ITS MY BIRTHDAY!!


sila lihat betul2..hari ini hari lahir saya yek.............

today I am a


oh oh..saya sudah cukup umur  28 18  tahun..perasan!!
bangun pagi penuh semangat kut2 hubby baby ada buat seprais seperti ini... tapi xada..huhu...sedih..xpa2, dia kerja hari ini..i saja yg cuti konon2 nak merehatkan diri di hari lahir sendri..tapiiii..xdak maknanya..pagi2 buta dah jadi babu yg gojes selekeh mengemas umah yg bersepah2..baju yg berbakul2, rumah yg berhabuk..tinggal 3 hari saja pergi seminar di penang, balik tgk umah mcm singapura dilanggar todak...haishhhh

kenapa mesti bercerita perkara2 yg tidak seronok di hari lahir sendri ? ok..nak pegi siap2, nak kluar mencari hadiah untuk diri sendri...sebagai penghargaan kepada diri sendri semasa umur sudah 28 thn...bagus tak ayat aku tu? nak menyedapkan hati sendri sebenarnya sebab dah tua2 gini xdak org nk bagi hadiah!!!

xpa2...tunggu2....kut2 bule dapat hadiah banyak kayak gini nanti  errkkk... ada keee? dr pak santa claus esok ke...

ok ok..sudah2...dah tua2 pun nak merapu lagi...

entry diakhiri dengan ucapan to me dari rebit comey ini..(rebit ke )..huhu...
puan, umo awak dah semakin meningkat yek, jadi bawak2 sedar diri yek..jgn ingat nk seronok jek..fuhh..ada ke ucapan besday roper itu? gila scary!

ini besday wish utk peransang diri... You're not getting older, you're getting better. Age is not a destination. It's a journey!kan bagus wish cenggini...hehe




last but not least, on my bday... 

Birthdays are filled with yesterday's memories, today's joys, and tomorrow's dreams.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...