Search This Blog

Thursday, December 09, 2010

planning....


apasal terbalik plak gambar ni ?? so key...malas nak pusing...pusingkan monitor jelah yekk

jgn terkejut ekk tgk gambar tu..ni bukan ujian air kencing pada pregnantacy test yg terbaru..ini yg lama sudah...nampak tak ada tarikh kat situ..due on 4.9.2010..tapi yg tu salah..g spital kira balik should be on 5.9.10....

skang ni tgh asa mengedik2 nak peknen....mcm la peken tu 4 5 bulan je kan..mcm buat mlm ni , esok peknen, lagi 5 bulan bersalin..huhu..klau la peknen 5 bulan, maunya bersalin sethn 2 kali..wahahhaha..tetttttttt

kazen aku yg sorang tu duk suh aku peknen cepat2 sebab diorg dah xdak bby nak main..( ada bby lain pun smua duk jauh, time raya ja pun leh jumpa.. ) ko ingat peknen tu senang, ngan alahanya, nk bwk perut besau tu kehulu hilir 9 bulan.....tapi bila peknen tu sangat la syok......sebab dimanjakan oleh hubby baby...huhu






plan to peknen next year..bulan depan je pun..huhu....xsabarrrrrrrrr....

sabar2...menggedik xtentu pasal neh napa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...