Search This Blog

Wednesday, January 26, 2011

Al kisahnya darah putih....

Lepas mkn2, siap2, kuar cepat2...sebab ?

bule dlm ramai2 pegi tu sapa pun xingat nk bawak telekung...ngok btui..aku nak bawak telekung yg duk dlm kreta sbb yg tu skali ngan sejadah kecik. senang sket nk bawak g travel kan? skali, bila dah sampai jeti, lupa trus..kreta kan dekwan bawak..atas feri baru nak ingat...coii btul la.yg umi plak pas subuh sebelum pegi tu nk masukkan telekung, kalut2 ngan duk bungkus nasi, lupa trus. fizah ngan k.ija duk harap nk pinjam umi punya..tapi xtolong ingatkan pun..makanya smua keterlupaan..syok nak g berjalan punya pasal kan..

sebab tu pas mkn, pkul 3.30 kami dah gerak2 khas kuar walaupun cam ngantuk2 sket..sebab nak g smayang kat mesjid..kain pelikat hubby mujur la ingat nk bawak..haishhh...
kami smayang kat masjid baru..cantik btul! apa ke nama tempat tu aku xingat la plak..pas smayang, aku pinjam telekung mesjid tu sepasang..pinjam je yek..klau hari2 nak meh smayang kat mesjid tu jenuh  gak, sebab jauhhh nau!

pas smayang..lokasi pertama ke Kota Mahsuri..aku xpenah g situ lagi..siap beli map langakawi lagi..padahal bukan payah nau nk carik..skang ni xmcm dlu..signboard bersepah. follow jek.




entrance.. dewasa 5 hengget, budak 2 ke 3 hengget ntah. keterlupaan pulak. aku yg menggedik nak pegi sini. xpenah sampai lagi. xrugi ok korang masuk sini. xmcm dlu, skang dah mcm2 ada. korang leh tgk video yg diorg lakonkan semula pasal alkisahnya mahsuri ni n kisah langkawi also la..kami pakat2 lepak situ jugak..siap ada rumah2 kecik yg diorg buat dlm tu. menarik gak la. tapi no camera allowed yee...


kat depan makan mahsuri...bila tgk kepada sejarahnya, kadang2 cam terpikir jugak, btul ke dia mmg kuar darah putih ekk? wallahua'lam...

malas nak letak caption..layan gambar sajork...




dah nampak serombong.. ni kes kena jadik kameraman..dia tensen sebab kena amek gambar org je...gambar dia xdak..last, amek gambar sendri je...huahua



lihatlah suami ku dan diriku ini yg membesar bagai johan! hahaha...tengok la perut tu...adeiiiii








lama xtgk merak kan...cantik oh ekor dia...






ada baaaaaaaaaaanyak lagi gambar..tapi mls nak hupload masuk sini..g tgk kat pesbuk sana...
best gak la kat sini..tapi xlama, sejam lebih sket camtu..pakat duk kaluit nak balik..mau mandi lautttttttt

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...