Search This Blog

Loading...

Monday, January 03, 2011

dinner di mlm hari di mlm minggu

** klau dah dinner mestilah mlm ye dok.....




mlm minggu yg lepas..kami dinner di sini....restoren baru ni..so, harus coba..dekat seriab nun



as usual..budak ngemok yg suka klau dapat makan...hincik somi blanja yek mlm itu...maka, aku jadik tamak mau mkn dengan banyak...hahaha...tapi tapi....nan hado yg diorder yakni onion ring...org tamak selalu rugi kan....


budak mok2 yg ke dua di restoren itu...senyum lebar sebab perut laparrrrrr....warghhhh..makan budok!!



bila lapar..trus jadik tamak habola, eh tamak haloba...pastu kena ketuk kepala ngan hubby sebab si isteri telah melakukan rampasan kuasa iaitu curik minum air kiwi hubby yg gojes itu...sedapp plak yek air kiwi tu...nape air kerot ai xsedap mcm tu?



ini hidangan untuk saya....so so jek rasanya..jadik saya kena tambah sos sebagai perisa utk rasa yg lebih berapi.....



ini hidangan org yg belanja...rib eye....katanya xsedap sgt...tapi licin jugak pinggan tu....hubby kata sebab lapar, sebab tu habis...ayat klise.....





kesimpulannya..restoren baru itu servis bagus dan cantik...menunya jugak bagus, western...rasanya, ok la..so so jek...alhamdulillah..kenyang....

5 comments:

  1. Bestnye makan western... yumm yummm!!

    ReplyDelete
  2. huszaini : klau makan..apa pun best...huahuahua
    ieda : sedap la jugak..

    ReplyDelete
  3. info yg menrik..kena try nih!!
    hee =D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...