Search This Blog

Monday, January 03, 2011

hari pertama bekerja di tahun baru...

its not late to say...


hari  ni 3hb Januai 2011...hari pertama bekerja di tahun baru...bermula episod baru di opis neh..chapter baru yoo...

harapan moga thn ni aku lebih cemerlang dr tahun sebelumnya...
bekerja lah kita sekuatnya!!
moga dapat tingkatkan prestasi..
buang segala yg buruk2 dlu..
perbaiki mana yg silap..
buat kerja elok2..
jangan duk gosip bukan2 kat opis
jangan duk ngelat waktu kerja
buat kerja biar ikhlas...KERJA ADALAH IBADAH KERANA ALLAH....ingat tu...
jangan tangguh2 kerja
kena rajin  usaha untuk tambah ilmu dlm diri sendri
sentiasa berfikiran positif...
cuba untuk tangani masalah dengan bijak
jangan cepat melatah klau ada masalah
senyum2 lah selalu...
jangan garang2 kat opis..nnt org takut
buat baik dgn semua org, lantaklah klau org xsuka kita



hmm...tu antara yg akan aku cuba buat...dah masuk thn baru..jgn perangai masih di takuk lama...umor pun dah semakin bertambah...kena lah dewasa sket..ceeewah, bajet cam tua sangat dok...huhu..

ok..sudah2...back to work..banyak kerja menanti di tahun baru neh..mcm2 nk kena buat sebenarnya...duk kalut hupdate blog plak pagi2...azam kemain banyak..hehe..
peringatan utk diri sendri kan...

uolls smua cemana plak? sesamalah kita ubah diri kepada yg lebih positif ye..


yang penting mulakan hari anda dengan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...