Sunday, January 02, 2011

"SEGMEN JOM BERKENALAN"

hari tu da follow blog Cikgu Akim..pastu ada satu segmen yg menarik utk join..dah nama pun menarik, kenalah join ye dak...jom tgk gapo dier....

Cara nak join segmen ni cukup mudah..Jom tengok syarat2nya ~

1)Buat Entry  bertajuk"SEGMEN  JOM BERKENALAN"
inilah dia entry tu...
2)Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda(kalau nak letak kat sidebar pon takpe)..linkkan ke entry ni ~
inilah dia bannernye ye...


3)Jawab 7 soalan berikut: --seb baik 7 je...hehe
-Apakah status anda 
Dulu bujang sekarang dah kawen -- nyanyi lirik lagi dato sm salim --..br setahun kawen, alhamdulillah.. 

-Ceritakan tentang diri anda  
erm..apa nak citer ek..tgk kat sini bleh ? xlarat nak taip, karang panjang berjela2 pulak..

-Ceritakan tentang Blog anda
aku mula tulis blog ni since 2009..dah msuk 2 thn la..sesaja ja buat blog sebab nak share ngan kwn2 di alam maya neh n nak carik kawan2 baru..xdak apa2 yg menarik tentang blog aku ni..sekadar personal blog, cerita tentang perihak aku dan keluarga, kawan2, aktiviti harian dan kadang2 ada isu semasa...
-Apa pandangan anda tentang dunia blog?
bagus...sebab secara xlangsung kita dapat share apa yg kita tahu dgn org lain..dapat baca kisah2 hidup org lain dan blh jadikan panduan...
-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
teruskan usaha...dun give up..tulis blog kena rajin ye...
-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
erm..susah  ni...ntah la..tapi 1 yg aku suka pada blog aku sendri ialah kekemasannya..sebab aku xsuka serabut2..so, ai susun elok2...org pun mudah nk tgk kan..
-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
selagi aku rajin, selagi ada org baca, selagi ada cerita utk diceritakan..aku akan menulis..dan impian? ermm...nak tambah follower la kut...n harap2 nuffnang kasik duit lebih sket...wahwahwah...

-------Tarik nafas dulu..excited kan jawab soklan ni..heheh)-----------
fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

4)Tagged 4 orang rakan blogger anda

5)Linkkan entry anda ke ruangan komen...maseh
kaseh diterima... 

6)Tarikh tutp sampai 3 Januari 2011~
esok dah  tuu




ok, sudah siap..utk kwn2 baru n klau ada kwn2 lama...jom...p blog ai yek...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...