Wednesday, January 12, 2011

tammat sudah...

td last citer He's Beautiful tu..sweet giler ending dia....suker aku tgk org ego ni bercinta..nak cakap ailebiu pun susah..tapi once dia romantik2..oh oh....very sweet!!! suker suker
tergedik2 aku tgk..pastu celah2 tu la laki nak mai buat manja2, mai sondoi2..saja ja nak mengganggu kosentrasi aku!! aku punya duk kusyuk tgk, mai duk menggatai plak..nak romantik pun xkena masa la deyy...sory, xlayan!! kan dah xpasal2 sentapp sebab aku tolak p duk jauh2...hahahaha...

ni duk pulun dengar lagu2 dia..dunload siap! gedik dak? pulun dunload tp xreti nyanyi..takat bleh ikut buat humming saja...duk hmmm hmm hmmm....bongoks kan....hahahhaha

korang tau ak mana nak dunload citer tu yg ada subtitle english@melayu...tolonglah tolonglah.....merayu sambil menangis2 kecewa xterhingga...**propa** huhu...





ailebiu papa...uhuk2...tetiba ja kan...feeling cam kapel dlm citer korea dah ni...
duk carik lagu yg dia nyanyi last tu...xdak pulakkkkkkkkkkkk....frust! sebab lagu tu best n lirik dia sangat makan dalam ahh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...