Monday, February 21, 2011

baby Qaleef

cuti minggu lepas, dlm duk demam2 gegas jugak g nengok orang baru..lama dah duk tangguh..time tu demam pun sudah agak reda..orang baru ni second baby opismate aku, baini..eh salah, bukan opismate, buildingmate..hehe..dia keja tingkat 9, aku tingkat 1 jek..tapi still under unibersiti neh jugak..

nk g mula2 pas dia bersalin, xdpt sebab bby kuning, lama gak duk spital..dah blk umah aku plak demam. xsesuai la nak g, karang berjangkit plak kan..bila demam dah lite2 neh, leh la g tengok..dari duk saja kat umah, g la lepaking sana...


ehh..ni bukan babynya..ni kakak kepada baby...madiha..kecik2 dah dpt adik..huhu...dlu masa br bersalin, bam2 sungguh. kuar jek dah 3.8kg..dah makin besar, makin surut plak..
maknya saja nk bg adik kat dia sebab nak kasik ada geng..dia duk ngan maktok, manja tu paham2 lah..ingatkan bila dapat adik tu leh la menjadi kakak yg berjaya...skali....haram.....jenuh la nak kepung, duk kaco adik dia lagi ada...dengki plak sebab smua org duk lebih kat adik dia..
ni mcm baik plak kali ni aku p..mau plak mai duk dekat, ajak main skali..nak tdor pun mai duk sebelah aku jugak..klau x, jgn harap la..jgn kata nk tegur, tengok pun xleh..kat sapa pun dia xmo..ni pun nasib baik sebab aku bawak mainan kat dia...umpan sket..hehe...tu yg nak duduk dekat tu...sekerat hari aku duk situ, mau la duk main ngan kita..tapi kaco adik tu tetap la jugak..
apasal senget plak gambar ni....nasib la....tu tengok tu..misi sedang bermula..duk usha baik je...pastu siap la...habis ditarik sarung kaki, sarung tangan adik..bantal pun dia rembat jugak..budak tu baik punya duk tidur, disentapnya bantal adik dia..hasihhhh...klau kita haipppp kat dia camtu, meraung la..sabar jelah madiha wehh

nilah dia Qaleff..syok baini, dah bule sepasang anak...yg ni baik je..tidur je, xbanyak hal sangat..cuma ek ek xbenti..kena riba, tidur kat mak dia, baru senyap..klau letak bawah, ek ek....pandai nooooo..menyusu bule tahan gak..baby boy kan, camtu la...

kakak sebijik cam mak...adik plak sebijik cam apaknya..bagusssss....ikut acuan...
mama baini, ko jgn xpantang ek...klau x, lambat la nak kurusssssss..heheheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...