Search This Blog

Loading...

Wednesday, February 09, 2011

duyung jantan ada t*t*k!!

ni cerita langkawi..ada yg blm kluar lagi, kemalasan sudah...

since kami duk motel yg betul2 tepi laut, makanya pkul 7 pagi pun dah ada yg turun..hehe. tapi ni 1st day punya cerita. ptg tu masa g makan mahsuri, smua kalut nk balik sbb mau mandi laut..dekat pkul 6 camtu, smua dah dah pakat duk berendam..kecuali umi la..dia duk lepaking kat tepi laut ja...



memula pakat mandi manda la..kawasan kami duk ni cam xramai sgt org sebab dah hujung2. selepas underwater dah..tapi ok la, best sket kan..klau ramai sgt org, rimas plak. kena lak teduk je..situ pantai dia landai je...so, selamat la utk budak2...tapi org tua xbest la, kena jalan ke depan sana baru dlm sket...tapi xdak hal, sebab kami xreti beranang, mandi tepi2 pun ok..
tu nampak kami duk buat apa? ni smua dekwan punya idea..mau tanam ciklan..memula tanam jek...pastu tetiba jadik lain plak..



 haaaa...dah jadik duyung jantan dah!! xdak kerja sangat dah..memula dia sorang duk buat..pastu semua berjemaah pakat duk buat sama....sekali sekala main pasir kannn..tapi cam panjang nau duyung neh..


ni spesel sket sebab ni duyung jantan, tapi ada tetep! hahahah..tapi tu tetep dia dah merekah2, baru taruk silikon, xberapa nk stabil elok lagik, tetep pun xberapa nk menjadi..hauhauhauhau
xtau brapa kali kami buat tetep tu sebab klau amierah datang dia akan buang, pastu kami buat lagi..dia datang, dia buang lagi..dia kata 'papa xdak tetek!!'..hahah


dah nama duyung jantan...harus la ada telur...tapi telur apa banyak gini ni. telur kat luar plak tu...kahkahkah..


tu nampak, dekwan aku yg  baju hijau tu..dia la yg gigih buat..kreatif jugak budak ni..aku takat timbus2 pastu buat bulat2 telur kat tepi tu jek..laki aku tu pun sama gak...


 ciklan kata pasir tu berat nak mamp..yelah, tinggi gak kami buat tu, klau letak pasir sket, nnt merekah2, xcantik..


tu dia, duyung jantan pastu yg duk meniarap tu duyung betina...bini dia,,hahah
see, siap ada tarikh lagi dekwan buat...



ada 1 family mat saleh ni mai duk tgk je kami buat duyung tu..cantik katanya..alang2 dah duk situ, amek gambar skali..anak2 dia comey ok!!


sesi menjahanamkan binaaan...pakat2 terjun atas duyung jantan..padan muka! hahah
nu nampak amierah baru duk berlari2 mai kat apak dia...nak terjun sama, tapi xsempat dah..dia tu bukan bule kalau org buat apak dia, aku pegang pun xkasik!


budak kecik ni langsung xtakut air. pegi cam xdak menda jek..pelampung pun dia xmo naik, kami yg tua2 ni duk  naik..hehehe..
mandi sungguh2 hati dia ni..kena lak ada makcik ngan pakndak dia, syok la dia main...nak pujuk  naik pun 1 hal jugak..smua dah naik baru dia mau naik, klau x, jgn harap la. siap leh tahan berak sebab nak mandi laut..amierah amierah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...