Wednesday, February 02, 2011

hari membeli kasut sedunia

hari ahad lepas secara xsengaja telah pergi ke alor star..hehe..xsengaja sebab kena pegi, ada kerja berkaitan ngan kerja opis jugak..makanya, laki aku tu rela jalah pergi...klau x, hmm...jenuh gak la..

dah setel keja, aku ajak g pacific..nak beli kasut. memula dia xmo sbb ada skali pegi, habis pusing, sepasang kasut pun aku xbeli..nak buat cena kan dah xberkenan..xkan nk main beli jek...xmo ar..aku klau beli kasut ni cerewet dr beli handbag...klau beli, tapi xcam xberkenan, pastu duduk la dlm kotak tu diam2..pakai sekali sekala jekk. kena pilih btul2 mana yg berkenan, walau nak duk kat kaki jek..kena comfort ok..

ramai jugak manusia kat sana..mau laya cina kan..pusing2, aku beli jugak..kena beli sbb sudah buat akujanji ngan laki mau beli kasut..klau xbeli mau aku kena maki plak nnt..dah pusing2 situ berjam2, xbeli jugak kasut..klau xmo dgr dia perli pasni..beli saja...seb baik ada gak yg berkenan walau xsepenuh hati..huhu...

pas beli kasut plan nk beli baju...tapi mcm xberapa berkenan..lagipun xbest la nk pilih2 bila laki duk ikut montot gitu..asa xbebas! kannn? laki korang mau ke ikut korang g shopping pastu tlg pilih2 kat korang? laki aku ? toksah mimpi la..jadik, xbeli la bajunya..

turun bawah, tgk 1 kedai kasut...ada sale..maka...hasilnya seperti di bawah...


ada 4 pasang ok!huhu..2 uk suami, 2 untuk isteri..adilkan...heheh..1 wedges aku beli kat pacific atas nun, 1 sport shoes utk suami, pastu lagi 2 tu beli 1,free 1..jadik amek sorang 1.selipar utk hubby n 1 lagi wedges utk aku..skang ni aku dah xreti nk pakai heels, dah selesa pakai wedges saja.ada 2,3 pasang heels duk simpan lam lemari kasut jek..pakai wedges ni senang nk berlari...lagipun badan agak memberatkanskang ni..tu yg xselesa pakai tumit tinggi tu..ececece....sebenarnya, dah ngemok xmo ngaku kan..muehehe




pastu terbeli parfume body shop pulak..lama sangat dah xmasuk body shop punya outlet.dlu suka sgt ngan white musk..zaman2 student dlu klau leh pakai parfume body shop dah kira hebat la kan...hehe..
bila dah kerja, xlayan ar body shop ni, bli CK, Lancome la pulak..hehehe...
tgk kat situ skali ada parfume baru..tapi xla baru sgt baunya ok, so nice.kena la ngan aku..terus jatuh hati, terus la beli..paper bag punya besau, isinya kecik je..
ada lagi parfume yg lagik baru, tapi xminat..kaler pink2 gitu. xminat bukan pasal kaler pink, tapi bau dia cam sweet2 je, mcm gula2..karang semut meh hurung aku plak...heheh







bulan doblas hr tu, balik dr alor star dgn hati yg sgt kecewa sbb pergi dan balik tanpa beli apa2..tapi kali ni kecewa la jugak sebab pergi dan balik dgn beg duit yg sudah kosong..huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...