Search This Blog

Loading...

Thursday, March 17, 2011

tolonglah tolong

ya allah ya tuhanku.....

kau berilah aku kekuatan untuk mengatasi rasa MALAS yang sangat hebat melanda diriku ini..AMINNNNN








gila babeng punya malas skang ni...

buka belog, tengok2, bw sket2, baca2 jek...pastu blah..nak log in buat n3..huiii...xkoser ah..nak komen kat n3 org laaaaaaaaaaaaaaaaaaaagilah xrajin..bersawang2 dah niii...

kat umah ni, jgn cakap la..klau tetiba ada sesapa yg singgah, mampos haku! xcukup kat penyidai yg mmg sedia tersidai baju yg basuh tapi malas nk angkat n lipat..kat dlm raga sampai melimpah2 keluar, tu xtgk yg campak kat kerusi tu lagik..kena lak jenis kerusi yg jari terbukak tu..ha, elok sangat la nk letak baju2..habis semua jari2 tu aku sangkut..hahahaha...tapi tu smua yg dah basuh tapi xdak daya nk melipat!!

dapur dah 1 hal..lama dah xberasap...laki aku lak yg take over...awwwww..pecah rahsia..muehehe..sekali sekala ye dok..bukan slalu nak jadik gini..jadik gini mai dari dia jugak kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....

keadaan rumah masih under control lagik..sebab masih ada daya nak sapu sampah..tu pun 3 hari sekali..himpun kasik banyak, baru sapu. klau sapu hari2, xdak apa nk sapu pun kan....** ayat org malas mmg gitu!! bongok!!

kat opis terpaksa ku gagahi jua..nak mampos duk wat malas2 kat opis...silap2 karang xpasal2 kena plak..aku kuli wei, bukan bos besauuu..hehe..tu pun cukup2 jam jek. bateri aku ni tahan takat pkul 5 jek..balik umah tu mmg dah low bateri abeh dah..nak caj pun xbleh dah..taruk ayaq bateri pun xjln dah, kong trus...wahahaha....





mak aku pun duk perli2 dah sebab jadik gini...haduiii..tidak ku pinta oiiiiiiii
sabaq2..walau rasa malas tu sangat la hebat, akan ku cuba atasi...dah berazam nk lipat kain tu smua..tapi kena tunggu weekend...weekdays ni jgn harap la..xkuasa mak!!


harap2 tu perangai ni awal2 ni jek..dah habeh fasa awal ni, moga2 elok la balik seperti sediakala...tension oiii

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...