Thursday, April 07, 2011

Lambang Misteri yang menghantui

duk tgk kat belog2 yg hebat2, memasing diselubungi misteri dgn gambar lambang misteri tu...kat redmummy.com, kat beautiful nara..memasing duk buat spekulasi sendri..mcm2 spekulasi...pagi kelmarin, aku baru perasan kat perlis pun ada logo tu..kat roundbout plak tu..seb baik xterbabas sebab duk usha menda alah tu..hehehe...

dan hari ni, semua itu sudah hampir terbongkar...sket je lagi....laki aku gigih duk mencari, dapat jugak kat dia..well, laki aku tu kan mcm google jugak..hehe

makanya, gigih jugak la kami laki bini duk meregister...xlambat dah...sket je lagi....memula kena subcribe dlu..buktinya...ni haaaaa...






mlm ni pun iklannya mengedik2 kuar kat tv...sket je lagi ye..pasni xda dah nak dihantui misteri...muahahaha..
nak tau apa, kelik gambar tu..xpun, tunggu je japg, xlama dahhhhhhh






ops2..aku jumpa 1 page, bukan aku jumpa, laki aku yg jumpa,pastu dia bgtau aku...ni ha...http://amanz.my/..sangat bagus!!! to owner, keep it up!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...