Search This Blog

Monday, April 11, 2011

waiting for October!!






yep!! we r waiting for October!! ngehngehngeh...

itulah jawapan kepada segala kemalasan dan keletihan aku selama ni..terkena buatan org ni, 9 bulan baru nk lega...heheh
now dah masuk 2nd trimister..harap2 makin eloklah hendaknya...xlarat dah mek duk uwek2 petang2 tu..lotih oiiii...

tau dah lama, saja nak xnak bgtau. xramai yg xtau..jadi cam trauma sket nak seronok sgt nak hebah2 kat org. yg xpaham, maybe kata aku macam2..xbgtau la, itu la, ini la..eh, korang xrasa apa aku rasa dlu okey!.



kali ni, aku berserah ngan takdir tuhan..mmg merancang untk peknen lagi thn ni, plan mmg bln 1. dan alhamdulillah, diizinkan DIA..syukur...dah harapan aku, kali ni DIA beri aku peluang untuk merasai kesempatan menjadi seorang ibu! doa aku xpernah putus..semoga dipelihara anak didalam kandungan ini sebaiknya. semoga selamat melahirkan dan baik2 hendaknya..aku mohon, janganlah kau ambil dia lagi dari aku ya Tuhan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...