Search This Blog

Thursday, June 30, 2011

biadap sungguhh

agak biadap siapa yg menghantar email ni kepada haku!!! dah lama ada dlm inbox, tp mls nak tgk..petang2 hari ni, duk bilang jam bila nak balik, sesaja carik pasal g check email..buka smua email walaupun tajuk xsemenggah..
dan memang ternyata...tajuk xsemenggah, tapi isi dlmnya sangatlah  gah!!

sket lagi nak meleleh ayaq liuq ni dah.. blk mlm ni confirm tido mengigau2..jenuh la laki haku nnt kena paksa ngan bini yg selera mcm jin skang ni...aaaaaaaaaaaa...matik la...


jom tengok apa yg biadap sangat tu....


























mmg biadap kan...sebab mana nak carik yg seksi dan menggiurkan mcm tu kat perlis niiiiiiiiiiiiiiiiiii!! tensi aku tgk!!! aku dah la addicted gila ngan coklat2 ni smua!!

tapi, gambar cun, belum tentu sedap kan?
ahhh, xkesah...yg penting aku dah terliuq sangat dah ni tengok gambar2 ni smua...nampak mcm sedap gila weiiii.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...