Monday, June 20, 2011

laki sapo ni haaaaa

ni crita lama..xla lama sangat, awal bulan hari tu...

opis laki aku tu ada annual dinner...slalunya pun dlm bulan 6 camni la..thn ni buat kat Bustani Hotel kat Jitra,Kedah. kiranya seminggu dua tu duk kecoh pasai tu la laki aku..lagipun dia mmg AJK kelab kat opis dia..masalahnya, klau kecoh pasal hal dinner tu xpala..ni kecoh nak pakai baju apa mlm tu..tema thn ni Retro..siap nak g tempah baju bagai..haishhh...sebab akan ada pemenang la mlm tu utk penampilan smua..thn lepas dia xleh masuk sebab ada kekecohan sket masa mlm dinner tu..ada staf yg sakit, so dia g tolong...frust la sebab dia dah mmg niat nak masuk..siap pakai baju tidur ngan topeng spiderman dah...bila tgk gambar thn lepas, aduii, xmenahan aku gelak...

tahun ni, as usual, cadangan bini dia jugak yg diterima..aku la yg kena g pilih baju..harap ke dia,,,nan hadooo...potpetpotpet ja keja, tapi 1 pun xjadik...jenuh aku men'google carik..kitaorg g beli baju kat bundle je pun..yelah  nak pakai mlm tu je kan..tapi cari yg baru la walaupun kat bundle, bukan 2nd hand punya...
n berkat dr baju bundle n the most is berkat dr idea si isteri yg comey ni, makanya laki aku menang Best Man Appearance mlm tu...hahahahahah..mcm xpercaya plak...

nak tengok cemana rupa laki aku tu???????
moh nengokkk...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

tu, atas kepala tu la yg buat dia menang..dah roper alleycats dah aku tengok...aduiiiii...sabaq jelah..ramai plak yg kasik bunga kat dia, tu yg menang..katanya diorg kena menari skali, bukan takat baju jek..
baju kolar besar, pastu bukak butang sket..sluar kaki besau, rambut afro, spek hitam...xmenahannnnn.....aku gelak sampai semput tengok laki sendri....hahahahhahaha


ni team kat opis dia..ada kumbang yg xmenahan 2 ekor, bunga 1...bunga punya la cun, kumbang tu...jahanammmmmmm..ha, awek depan tu pun menang jugak, utk pompuan punya..thn ni dapat kat team diorg dedua plak..tahniah2


ngan geng..samseng kampung dusun...wahahahah



cemana ropa pun, xpalah, laki aku jugak.....redho jelah kannnnn...kekekeke...
yg penting, dia sporting..xdak hal punya nak dress gitu..apalah sangat kan..seb baik menang..n pastu kena blanja bini makyong dia ni...ngehngehngeh...






** to wandi : this is your BFF....wahahahah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...