Search This Blog

Loading...

Tuesday, June 21, 2011

sebak rasa..tapi kena control...

td kuar lunch xbawak henpon...balik tgk ada miskol dr abah..kol balik..
tanya abah kenapa kol kut ada urgent apa2...
" xdak apa la, telipon hang xangkat, awat hang sakit ka? kut hang sakit perut ka apa ka..."
sebak sangat rasa masa tu..
abah mcm tau je aku sakit..tanya dia, kut ada sapa2 bgtau...tapi sapa nak bgtau...sapa jek yg tau...
bgtau abah, td pagi dah g klinik..ok, xdak apa..bukan la sakit sangat, rasa sengal2 kat bawah tu, pastu rasa menyucuk2 kat perut...doc kata itu biasa bila kandungan makin besar..cuma kena beware lbh dr dlu, sebab dlu dah terberanak awal dah..so, dah tau yg kita ni xkuat mana...
abah suh g check kat pakar..mana la tau kut ada apa2, dah tau senang nak jaga katanya..dia pun xmau benda yg sama jadi lagi..
abah nak cucu ekkk??
insyallah..kali ni aku pun lebih berhati2...
sekarang ni dlm fasa yg amat aku takuti..serius!!
dlu aku bersalin masa 27 minggu..skang ni aku dah 25 minggu...siang mlm doa mintak kat tuhan agar xdak apa2 jadik..minta dipelihara kandungan ni sebaiknya..mmg la smua tu kerja dia, tapi kita kena usaha jugak..kan? insyallah, moga dipermudahkan semuanya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...