Search This Blog

Loading...

Tuesday, June 07, 2011

seth tan xpe, jangan setan sudah...

sekarang ni pakat2 dilanda fenomena nora elena..duk dengar crita pasal tu jek..kat mana2 pun la..kat pesbuk pun sama gak dasatnya...yg bestnya pakat duk syok kat si seth tan tu la...seb baik seth tan kan....jangan setan sudeyyy..best gak la crita ni. crita asal drama ni dari novel Kasih Yang Suci..aku dah baca novel tu, tapi lama dahh..opismate aku punya geram duk ikut crita tu, siap p cari novel bagai..hahah

aku pun ikut gak crita tu, dr 1st episod lagi..dah petang2 tu mmg xdak buat apa, so layan jelah..drama2 sebelum ni kat slot tu pun mmg aku ikut jugak..
yg buleh buat aku melekat tu bukan apa, hero dia tu...huiiiii....mmg dr dlu lagi aku minta aoran aziz ni..berlakon jahat pun jadik, gangster la kan, belakon baik lagik la jadik...romantiknya tu, adoiiii, xmenahan mak...heheh...
heroin pun cun giler...walaupun muda giler si siti saleha@nora elena tu, tapi bila ngan aoran tu xnampak sangat bezanya..sebab dua2 ensem ngan cun kut...hehe

pastu petang2 masa duk layan crita tu, klau hubby ada sama, mula la duk merapu.." mama peknen kali ni muka jadik xelok, jerawat penuh...tapi xpe, asal baby nnt ensem mcm seth tan xpun cun macam nora elena kan papa kan?" laki aku tu layan jelah weng bini dia ni...hahaha


hero ngan heroin yg mmg meletops...hehe..cair eh tengok aoran aziz dlm ni. romantik giler! skang ni smua pakat duk nak laki mcm aoran..hari tu tgk kat blog abg ben, dia pun ada buat gak entry pasal keromantikkan aoran dlm drama ni..heheh..laki aku walau xseromantik gini, tapi, bole la dari xada kan..hahaha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...