Search This Blog

Monday, June 06, 2011

Tips Hilangkan Love Bite





WARNING !!! Untuk Yg Dah Berkahwin Sahaja



Tentunya anda tidak mahu "love bite" menjadi bahan gurauan teman di pejabat dengan
pelbagai gelaran, membuatkan anda seolah-olah Fobia setiap kali pasangan anda mahu mencium anda terutama di leher. Takut digigit...! Darling_laling ada cara untk menghilangkannya....

1) Ambil sebutir panadol, hancurkan dengan sedikit air. Sapu pada tempat yg mempunyai
bekas gigitan dan biarkan selama 10-15 minit atau sehingga ia kering. Kemudian bersihkan
dgn air seperti biasa.

2) Jika masih kelihatan warna kemerah-merahan, sapukan sedikit cecair ubat pencuci mata
(EyeMo) di bahagian tersebut. Biarkan utk seketika.

3) Sapukan beberapa ketul ais batu di leher anda sehingga kesan gigitan semakin hilang.

4) Jika cara ini tidak berhasil, cuba gunakan bawang putih pula. Ambil seulas bawang
putih dan belah dua. kemudian gosokkan perlahan-lahan pd bahagian berkenaan sehingga
pudar kesannya.

5) Boleh juga 'tutup' love bite tersebut dengan menggunakan 'concealer' yang sama
warna dengan kulit. Selamat Mencuba! Kalau tak berhasil juga......lain kali jgn berani buat "love bite" lagi..



bagus info ni, leh try...hahahahahaha..tapi xpe, mak dah ado laki laki yg sah. kat luar nun, klau ko ada laki tapi xsah, no no, xbaekkk...tapi nengok ke gambar kat atas tu, kemain ganas love bite!! tu bukan love bite dah tu, tu dah roper kena kokak dek hantu kak limah je pun..aku klau lekat sket je pun dah menggelabah. mau kena berleter 2,3 hari laki aku tuu..klau dah roper itu, mcm dlm gambar tu, huiii, silap2 pakai tudung 24 jam la kut klau balik umah mak! hahah


** sumber dari http://www.sembangkosong.com/

2 comments:

  1. kemain heibat love bite kat leher dia.

    ReplyDelete
  2. tu la..ngeri tengok..ganas sungguh..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...