Search This Blog

Tuesday, July 19, 2011

bekerja lah kita sekuatnya....

mak membizi kat opis ye skang ni...

 klau dah bleh duduk tu, nak bangun tu lambat sket la..
sebabnya, tengah memfokus kepada kerja..xbleh tinggal, karang lupa apa nak buat..fokus tu penting kan..
punya fokus sampai nak kencing pun lupa..dah terasa nak kencing sangat2, dah kat hujung2 nyawa dah baru nak terhegeh2 g toilet..nak bangun, betulkan badan dah 1 hal..bila duduk lama, bangun nak berdiri adalah sakit! toilet xla jauh sgt, tapi skang dah mcm penyu nak bertelur, jalan pun dah terhegeh2, makanya rasa toilet yg dekat pun mcm jauh giler..


dah sampai sana, skali toilet yg duduk ada org pulak, ha terkepit2 la tahan kencing di situ...nak masuk toilet yg cangkung, uiii...mak xsanggup dah..mmg kali ni aku beringat sungguh..ngeri yg dlu duk ada lagi..perut dah makin  besar ni xkuasa eh nak cangkung..xnampak bawah der..nak bangun tu 1 hal plak, tergagau2 okey..tapi klau dah xda pilihan...terpaksa la kan...(apahal crita pasal toilet kat sini??)

kena plak perut dah tegang sebab pundi kencing dah penuh tahap maksima. duduk buat kerja yg kononya fokus tu, mulut tetap xbrenti makan..pundi kencing penuh, perut pun penuh dengan makanan..memang terbaik..kesian anak aku, ruang dah makin sempit bukan sebab semakin membesar, tapi sebab maknya duk isi makanan xberhenti...kekeke

skang ni tgh buat 1 projek..due projek bulan 11..due aku branak bulan 10..terbaek ah..makanya kena berusaha dengan gigih siapkan cepat utk pas kat staf yg berkaitan..buatnya aku terberanak awal xke menggagau diorg nnt..siapkan part aku tu dlu, tinggal yg diorg punya je..karang xpasal2, aku duk bertungku kat umah, diorg pun  mai duk tunggu sama...heheh

dah2..sambung buat kerja...

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...