Search This Blog

Wednesday, July 06, 2011

xberapa hari lagi dah...

xlambat dah oi...
ni dah bulan julai, dah 6 julai, syaaban dah...pasni bulan 8, puasa dahhhhhhh..
ramadhon kembali lagii....

dah  ganti puasa keeeeee?
sempat lagi ek kepada yg blm habis bayar tu...jgn berhutang dgn tuhan ye...hutang ngan  bank xpe, hutang puasa...adalah xbagus...hehe..ko ada masa setahun nak ganti puasa, tapi duk tangguh2...dah masuk rejab syaaban, baru pakat2 nak ganti puasa..mak2 kita duk sibuk puasa sunat, kita puasa ganti....hihi....jgn sampai org nak tgk anak bulan, ko duk posa ganti lagi ekkk -- mentang2 la thn lepas aku dah setel ganti puasa, thn ni leh plak cakap besar ye dok ? padahal tetiap thn ujung2 jugak duk gantinya....hahahaha

harap2 puasa kali ni leh la aku puasa mcm biasa..itulah yg aku duk risau sangat..harap2 bby xbuat hal ek... kasik mama can sket, leh kita puasa sama..moga diberi kekuatan itu..AMIN...
bln 8 tu, dah nak masuk 8 bulan la....skang ni, 2 jam xmkn, dah menggigil2 dah badan...harap2 kuat la nanti..

xsabar nak tunggu bln 8...sebab nnt mesti banyak makanan kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...huahuahua...-- itu yg sebenarnya....


 aaaaaaaaaaa...xsabar nak g bazar ramadhan....kekekeke



skang selera dah mcm jin...keja nk mkn jeeee..mapuh la, bleh kurus balik ke pasni? aiyoyooooo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...