Search This Blog

Loading...

Tuesday, August 02, 2011

Misi berjaya!!

yaaa..misi 1 ramadhan adalah berjaya...selamat sampai berbuka...tapiiiiiiiiiiiii
masuk petang tu, dah mula dah..baby agak aktif..lapar kut..sian dia, duk tendang2 xbenti...maknye lagi kesian..hehe..tapi, aku xlapar pun..kira ok la kan..cuma tulah, kesian dia dlm perut tu la..

ptg balik keja g param, muka mmg dah mcm mintak penampar dah.. sampai xtau nk beli apa, dah xdak nafsu nk mkn dah..balik umah tinggal xmerangkak jek..balik kelam kabut tanak nasik sebab dah pukul 7..laki ? p bantai tdor kat depan tv sebab xlarat!!! whatdehek!!! geram aku! mcm dia sorang posa...aku yg mengusung anak ni dia xkira..hampessss..

pas buka posa, smayang, truih tumbang...tdor haram xsedar dunia...sedar2 dah tgh mlm..sambung tdor balik sampai sahur..kekek...teruk sungguh...baru sehari...nun, ada 29 hari lagi..haishhh...bgn pagi ni, siap muntah lagik..masuk angin kut..sian anak lam perut kan kan kannnn....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...