Search This Blog

Friday, August 19, 2011

tamar..tamar..tamar..

ni kisah semlm..
kat pantry opis.. eh, apesal duk kat pantry bulan2 posa nihh??

hehe..xdak la.. saja menyibuk. tolong si roy repacking buah kurma.
ada org kasik buah kurma plak.. thn ni klau xsilap dah 3 kali kut dapat buah kurma. dr kelab kakitangan, dr supplier, kali nih dari arab saudi plak.. jauh sungguh datangnya.
tapi yg kali ni pelik sket bungkusnya..sekotak dia kasik, tapi kena repacking sebab besar2. staf ramai, xcukup la kan..


bukti kurma ni dari arab saudi.. hehe... tapi ni kurma basah..melekat2 buahnya..aku xminat sgt yg pesen gini...

kerja2 mcm ni slalunya cik roy kita la yg take over.. dah dia sorang jek yg buat, di hoinya aku skali... elok la..dah tghr, mata pun dah nak layu, kena bgn dah kut dr kerusi. silap2 mau aku melekat kat meja kerja tu sebab ngantuk dah..


dah susah sangat nak buat sebab buah tu smua melekat2, roy relaikan guna tangan. memula potong bentuk pat segi, tp susah sebab ada bijik kan.. nak senang..ha amek, guna tangan.. belemoih habis.. aku malas nak pegang. melekit2 dah..aku tlg tutup bekas turparware tu je n susun2.. seb baik xdak yg masuk mulut..ngehngehngeh

nilah hasilnya... dah rupa asam jawa plak aku tgk..hahahha..
dapat sorang 2 bekas utk smua staf.. rezki ramadhan...leh mkn kurma arab saudi..heheh


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...