Thursday, November 03, 2011

hupdate sekejap

macam2 nak crita nih... tapiii.. apa kan daya, mak bizi nyah
ceewah, bz la sangat.. anak br sorang, konon sebok mcm dpt anak kembar 3.. eh, opismate aku baru bersalin anak kembar. katanya dpt sepasang..huiiiiii..sronok oi. skali branak kluar 2, gender lain2 plak tu! bukan senang nak buat tuuu...

baby dah 67 hari kut hari ni.. kejap jek kan.. memula beranak tu punyalah duk bilang hari bila nak lepas pantang.. ni kejap jek lagi dah nak masuk keja.. bila dah duk saja ni,, uiii, malas der nak masuk keja. makan, tdor, nyusu anak, main ngan anak, tengok2 dlm akaun ada duit.. pastu g jln2...shopping baju anak. heaven oh! mimpi la ko kak yah oiii

aku skang duk umah mak aku lagi. xblk mai duk ngan laki pun lagi.. dah lama lepas pantang pun still duk umah mak pak aku lagi.. sebabnya? kena buat entry baru.. nanti2 lah, bila smua dah clear, dah setel.. aku cerita ceriti kat sini. skang ni xdak mood nak crita lagi.. eh, aku xgaduh ek ngan laki aku. dia tu asik duk tanya bila nak balik duk ngan dia jek. duk tingat kat anak dia la.. skang ni, dia duk ngan mak pak dia, aku duk ngan mak pak aku..hehehe.. bak kata beni, sementara ada peluang ni, ha duk la pepuas kat kg nun.. pasni dah blk duk ngan laki, nak blk duk lama2 ngan mak pak xdpt dah kan.. so, lepaking kg dlu. bagi amni buli tok sana dlu.. lagipun, kena pantang 100 hari kan..dah blk duk skali kang... grrrrr, meowwwwwwwwwwww.. hahaha..

amni ? budak kecik tu ? sihat jek. td g spital, dah naik 3.5kg. peningkatan yg sgt memberangsangkan. alhamdulillah. mcm2 nak crita pasal dia, nanti bl rilex2 sket la. skang ni aku ada kat umah pak mentua aku. sini da tenet, lrh la hupdate apa yg ptt. kat kg xdak tenet, xberhupdate la smuanya... tapi xboring pun sebab ada amni! heheheh

nak g menyusu anak eh... nanti2 kak yah cerita lagi...
moh tgk amni yg dah 2 bulan ni...
kesayangan baru saya...






ni pic 2 minggu sudah. ada yg lagi latest, tapi malas nak transfer.. dah sekotoi dah budak ni.. dlu sekeping je.. heheh.. skang terpaksa kasik susu formula. sebab asik ngamok lapar,nak menetek je.. tapi bf masih mendahului carta, susu formula tu selingan jek. on demand la camtu. lagipun susu aku xberapa nak melimpah ruah...sedih mak..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...