Search This Blog

Tuesday, November 29, 2011

yang baru...

kembali bersiaran...
fuhh..lama kut xhupdate..membizi sesaja skang ni eh..

hari ni 1st day masuk keja selepas bercuti paaaaaaaaanjang... hehe.. cuti beranak oi, bukan cuti sukasukahati. aku amek 90 hari. memula xplan nak ambik 3 bulan. since aku dah terberanak awal, ada la yg suggest suh amek 3 bulan. blh la jaga anak lama sket sbb bby xcukup bulan kan.. makanya, bila hari ni dah masuk keja, hati meronta2 teringat kat anak.. * nanges!

masa lunch break, lari balik tgk anak.. tapi xleh ngomoi anak sbb selsema plak.. xpa, janji blh tgk.. -- gediks!

ahad lepas kita sambut maal hijrah kan.. dah masuk thn baru dlm islam.. dan bnyk benda baru dlm hidup aku sekarang ni.


hari ni masuk keja pas 3bulan cuti. jadiknya, cubalah nak menanam azam nak menjadi pekerja yg cemerlang gemilang terbilang pas ni... perbaiki mana yg kurang dlu.. ngelat time keja, gossip2 time keja, gelak kuat2 time keja, merapu time keja.. eh, bukan aku la buat smua tu. tu contoh jek.. klau boleh, nauzubillah la kan... **hehe

dan di tahun baru ni jugak, kami sekeluarga selamat berpindah ke rumah baru. alhamdulillah! last week masuk umah selepas berhempas pulas kemas umah sampai aku demam! fuhhh.. dugaan. masuk keja hari ni dgn hidung yg sokseksoksek, ngan batuk kohongnya campur ngan pening kepala lagi. nak mc? nak mampuss! nnt aku buat entry pasal umah baru tu. sungguh mencabar dan menguji kesabaran aku yg xsabar ni.. dah blh pindah masuk, lega rasa. walau ada lagi yg xsiap, janji blh duduk pun dah kira ok!

dan ditahun baru ni, kami laki bini dah jadik mak bapak! yay!!
tu yg paling best! best gila ada anak.. buat apa pun teringat kat anak. baik maknya, bapaknya, tok, tokwan, mak menakan, pak menakan.. heheh...



salam tahun baru utk smua. blh lagi la kut.. hehe.. dan sempena tahun baru ni, ada la serba sedikit azam aku... blh pakai utk thn baru 2012 skali..ngehngehngeh...

utk menjadi ibu yg baik utk Amni.. anak yg ditunggu2 dan aku akan sedaya upaya buat yg terbaik utk dia.
utk menjadi isteri yg lebih baik pada Shahrizal. dah 2 thn kawen, alhamdulillah, kami lebih serasi.
menjadi anak yg baik kepada Fatimah dan Nawawi. oh!sayang diorg ketat2!
menjadi kakak dan adik yg baik kepada abang dan adik2 aku. harap diorg pun sayang kat aku! hehe
cuba menjadi pekerja yg baik kepada U*****. tempat aku mencari rezeki kan....
cuba menjadi rakan yg baik. aku punya ramai teman dan aku cuba menjadi yg terbaik utk mereka. insyallah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...