Thursday, December 08, 2011

I am a Fabulous Mom!!

fabulous xfabulous sgt la kan. anak br sorang, tunggu dah berderet, haaa.. time tu bukan takat fabulous dah, fabuloso smua kluar.

nak citer pasal page fabulous mom. com. kelik sini nak p sana. pegi cecepat sebab ngah ada sale! mak dah rabak sket dah poket sebab kelabu mata.. muehehe..

benda alah yg paling best aku beli, ni ha...

 botol susu anti colic. aku beli kaler pepel. xmo ah amek pink. asal gegirl je pink. asal pink je gegirl.. lagipun amni dah ada botol kaler pink. gambar pooh lagi.. hehe.. aku ni xleh nengok botol susu. geram tgk botol yg comey2 tu. dlu masa peknen xleh nengok mitten ngan booties, skang botol susu plak. tapi yg ni beli sebab anti colic. mahal oii! after discount RM28.48. b4 discount RM33.. 5oz je pun. nak bli yg besar cam xkena jek. skang ni amni skali minum 2oz jek. klau yg besar tu pun dah harga tu, yg besar lagi, lagik mahal la kan.. klau bli yg biasa, 28 hengget tu dah bleh dpt 5 kut. brand xdak hal skang ni sbb kebanyakkan botol susu ni dah free bpa. aku tgk ramai kwn2 aku yg pakai brand avent. tapi mak xminat eh.. sebab xcomey! dah la mahal nak  mamps.

pastu aku bli teats ni. sama brand ngan botol tu jugak, MAM. kat situ dia tulis product of Austria. yg ni bapak mahal. 1 pek tu ada 2. after discount, 20 hengget. kiranya 1 teats tu saploh hengget! uiiii.. klau ko xmo hisap lagi xtau la nak oiii. aku beli sebab teats ni pun anti colic. amni kan minum susu formula jugak, so kena ada protection jugak la kan. lagipun design dia aku suka. sebijik sejibon cam puting t****. mahal pun pejam mata la. tapi aku la ngeng sket. tgk sale jek trus meloncat nak bli. dah aku bli botol MAM tu,patutnya xpyh dah bli teats ni. bila bli botol kan ada skali puting dia, so bleh pakai yg tu la kan. aku lak xperasan sebab excited lebih bila sopping. teats yg kat botol susu tu sama mcm yg ni jugak la. dahnya ada 2 free. lagi malang, teats ni xleh pakai kat botol biasa sebab saiz dia besau. design dia cam t**** kan. klau nak  pakai kena carik botol jenis besau cam MAM tu la.. kan dah jadik pembaziran disitu..--hantuk pala kat dinding--. seb baik amni mau puting ni. elok jek dia hisap. feeling sama la kan. klau x, xke menangis ko kat situ. klau puting dia xnak, ngan botol skali la xleh pakai.

budak kecik tu memilik ok puting. dah mcm2 jenis dah aku beli. anakku, ok baby, fifi, japlo, doctor baby, haram dia xmau. dia nak puting anakku yg aku bli skali ngan botol kecik tu jugak. dah xtau mana nak carik puting camtu. aku tgk kat anakku xdak pun yg sama camtu. hr tu try brand pureen kat botol air masak dia, ha dia mau hisap. seb baik yg baru ni pun dia ok..

eh, mcm2 lagi aku bli kat fabulous mom tu. kata tengah sale kan. paling geram nursing bra. sale sungguh, tapi bnyk yg dah xdak stock! rugi2.. sebab susah kut nak cari kat belah2 sini. klau ada pun xbest. dah bli hr tu, 40 hengget. tapi xleh pakai sebab sangat xbest!
cepat, g terjah sana. aku xleh terjah dah, karang terbeli lagik.. huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...