Wednesday, December 07, 2011

journey of life

tajuk entry mcm novel.. heh


tapi, hidup kita ni blh pe buat novel. xpun drama. kan? drama, filem, novel ada gak yg diadaptasi dr real life kan..
skang ni nak citer journey of  my life. life korang, lantok le... muehehe



life aku skang adalah sronok.. sebab ??

sronok sebab aku punya kerja yg bagus. xbagus lagi ke dapat keja gomen. dpt duk spital free, g pkul 8, blk pkul 5, seminggu 5 hr je keja, gaji pun bagus, thn ni jek 2 kali dpt bonus.. mau apa lagik? syukur la kan..
sronok sebab ada kereta walaupun masih hutang ngan bank. hehe.. xkisah la dah pakai 5 thn pun janji ada kereta sendri. bukannya xbayar kan. org lain naik motor/ bas jek.
sronok sebab dah kawen n ada laki yg baik! baik tu subjektif. xmo la nak list down kat sini laki aku baik, penyayang, romantik, jujur, sopan.. buang masa kut... yg penting he complete me!
sronok sebab family aku smua baik2 je. bila masing2 dah makin dewasa, makin close to each other + family in law aku. ada org family in law xsuka. buat mcm2 nak pisahkan anak  menantu. alhamdulillah, kami ok..

sangat sronok jugak sebab sudah punya rumah. big thanks to apak mertua aku sebab kasik kami laki bini rumah baru!
dabel sronok sebab kami laki bini dah jadik mak bapak. yay!!! sudah punya bby yg cumelll mcm maknya.. ngehngeh...
-----xsronok gak sebab ada hutang! huhu.. hutang bank xpe, jgn hutang along!
paling penting, syukur atas smua kurnia dr DIA! 

skang ni mcm2 perancangan ada dlm kepala otak aku ni. utk family di masa hadapan. terlaksana or tak, kena tunggu.. hope smuanya berjalan lancar. huhu

harapan aku perjalanan hidup aku nnt lurus beginilah hendaknya.. xmo bengkang bengkok bagai..
dan doa aku, moga smuanya dipermudahkan dariNYA utk kami anak beranak. amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...