Wednesday, December 07, 2011

nyot nyot cup cup

tajuk entry cam gamps... hahahah

ni cerita si bulat tu lagik... berderet2 entry smua pasal Amni. muahaha

si bulat tu adalah penghisap yg kuat! kakaka. btul ok. ms dlm pantang, tinggal xteriak ja aku ni. tapi ku tahan jebattt.. pedih oiiiii. dia nyusu kuat, hisap pun kuat. sakit tu ya rabbi.. habis sampai ke bahu, ke belakang smua. time dlm pantang tu plak susu aku xbrapa nak melimpah ruah sgt. selang sejam, xpun selang 2 jam ek ek lapar. melalak cam kena cubit. sua masuk mulut, senyap trus. tambah2 bila mlm. meraung2 lapar. yelah, dlm pantang kan. sementara nak bangun, nak edjas duduk kasik selesa. kena carik tempat sandar sebab dia nyusu lama, karang aku yg lenguh. pastu nak kena duduk btul2, xleh bersila lagi la kan dah aku branak normal. kena berlunjur. ngan pakai bengkungnya. susah oi! nak angkat dia lagi. haaa, sementara tu, meraung bagai nak rak la. sampai bgn abih org dlm umah ingat kena apa tah budak tu. padahal lapar je pun.. drama jek lebih... skang dia dah besar, bila mlm aku xteruk sgt sbb leh kasik dia nyusu sambil tdor. heheh.. letak dia atas lengan aku ni, selak jek baju. tau dia dah terleleh dah tdor. kadang2 sampai ke pagi sebab aku pun tertdor sama..muehehe

org sebelah umah aku tu, duk suh kasik dia makan. yelah, mulut tu asik duk nganga lapaq ja. aku klau dia branak cukup bulan, mmg aku kasik. tapi dah dia kecik camtu, xbrani la jugak. mak aku pun sama. dahtu trima jelah. nak buat apa pun kena cepat2. mandi xleh lama, mkn xleh lama. klau dia tidor, ha ok la. tu pun pagi jek dia tdor lama. bleh la ko rest jap. lain, tadakkk.

dia sebulan lebih, xdak pilihan kasik susu formula. ha, kurang la sket melalak  lapar tu. tapi on demand jek, bf still lebih. skang ni dia dah besar lagi bnyk akai. dia dah biasa bf, so klau lapar, pusing kepala ke kiri or kanan. mulut tu dah terjuih2 dah carik nenen maknya. klakar ok... hahahha. terkena badan or baju jek, trus nak hisap.. abah aku slalu marah sebab duk main2kan dia. bukan sesaja, tapi nak tgk akai dia.. dah lama, apa lagik meraung la. kasik je nenen, sengap trus. hisap mcm puasa sehari xminum! kekeke.. pas kenyang, duk terlentang siap bunyik. haaaa.. mcm org tua! hahah

tapi ini budak susah mau tipu. kasik puting, haram xmo. xtau brapa jenis puting dah aku bli. mcm2 brand. hisap la kut 10 saat. skali xkuar apa, dijuih kluar. siap bunyik2 lagi. bebai sebab hisap lama xkuar apa.. lawok gila!

skang ni dah bleh tabiat baru. kan dia duk selsema ngan batuk. since dia pun dah besar, aku dah xpakaikan sarung tgn.. asal terkena jek tgn tu, trus nyot2. nasib la ibu jarik ke, jari ke, lengan ke. janji kena mulut. klau aku pegang dia, kasi meniarap, mulut tu kena tgn aku, nyot2 jugak. paling xmenahan, siap ada sound efek. sblm ni pun dia duk hisap jari dah, cuma bila ada sarung tgn tu xbrapa best la kan. tapi kadang2 basah gak sarung tu..skang ni lagi best la..hehe




tok kata, hisap penumbuk... 
tgk ar tu.. dah xpedulik apa dah.. duk nyot2 jarik tu ja. lama plak tu.. aku siap rakam lagik sebab ada bunyik2 bila dia hisap jarik. adik punya la duk gelak tgk budak bulat ni punya perangai. apaknya xkasik, jgn bg hisap jari. nak buat cena, dia sendri2 jadik. biarlah, asal ko xnangis, sudeyyy


dah lama sket. bunyik jugak la.. sebab hisapan xmendatangkan hasil. kekekeke.. lenguh mulut gamaknya..
klau dia jaga tgh mlm, ha, camtu gak la. duk la dia sorang2 sambil isap jari. maknya tdorrrrrr


## budak ni klau pakai baju kaler biru, mmg muka xnmpk gegirl langsung.. heheh.. tu pakai baju arwah abangnya. dlu smua baju yg dia pakai ms kecik, smua baju arwah. kaler2 utk boy la kan. kadang2 aku panggil dia mat aqil.. huhu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...