Monday, December 19, 2011

purse baruuu

laaaaaaaaaaaaama dah duk nak bli purse baru. since peknen dlu lagi. purse yg sedia duk guna tu dah rabak. aku klau bli purse yes mmg cerewet sket. yelah, nak isi duit tuuu.. biar alah membeli menang memakai. mahal sket, klau kualiti bagus, xdak hal.
sebelum ni aku pakai purse polo. lama gak pakai tu. aku beli thn lepas. kena lak aku jenis ganas, main campak jek. xpenah lagi kut pakai sampai koyak. tapi yg tu pakai dengan sungguh2 hati. masa koyak sket2, duk usha dah nak bli baru. tapi xdak yg berkenan di hati. awal thn hri tu kan ada g penang. dah usha, tapi dah xberkenan, xbeli.. asal g memana, mesti usha purse, tapi still xdak yg berkenan. padahal smua dah lawa2..maybe time tu ngah peknen, so mood kelaut sket kut.. pakailah purse koyak tu sampai rabak. kenkadang malu nak kluarkan klau g mana2 sebab koyak.. kekeke

sabtu lepas, g duty free. kat tempat laki aku keja tu. hajatnya nak bli periuk vision. tapi cam sayang plak sebab mahal sgt. lain la klau masak pakai vision tu masakan yg xsedap leh jadik enak banget, ha, berbaloi la aku melabur. soping coklat jelah.. hehe... dah  nak balik sgt dah, eh nampak plak ada purse. masa g seblm branak dlu xdak pun, hari tu ada plak.. usha2..erm, cam terbekenan plak.. makanya, grablah 1..


slalu purse aku kaler itam. kali ni bli kaler merah ang ang plak. tgk cam cun plak yg merah tu. yg hitam ada gak, tapi nampak cam beg isi tembakau plak.. kang org ingat makcik2 punya plak.. kuakuakua... yg buatkan aku lama xbeli purse tu bukan apa. aku duk carik jenis clutch sebenarnya. senang, leh campak henpon skali dlm tu.. kut tenet bnyk, tapi xpuas la tgk. kang bila dah order, sampai kat tangan, hasil xseperti dlm gambar plak. aku bab bli kut tenet ni, tgk barang jugak. xpuas klau xleh belek2 live..


kalerful plak kat dlm.. baru ceria ye dok ? ada dua zip kat atas. means 2 ruang utk letak uwang.. nak masuk henpon pun boleyyy.. best kan?
slot utk kad xbnyk. letak yg penting jelah kat situ. tu ha, nampak plak kad plastik gores dan menang tu. bli hari tu pun guna kad plastik tu la... nak bli cash, gaji xkluar lagi. nak tgg gaji, eh xsempat dah. menggedik nak time tu gak.. akhirnya, tambah hutanggggggg... uwaaaaaaaaaaaa..
tapi sokayy, sebab cun, maka leh terima. cop kat situ genuine leather. tgk la brapa lama leh thn. brand apa, xingat la plak. seb baik ada diskaun 50%.. mengkalau tak, huiii.. mahal kut..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...