Search This Blog

Thursday, January 12, 2012

Ala Thai la pulak

ni menu mlm bila ntah.. smua duk terperuk dlm entry.. kak yah agak kebizian.. on lappy tgh mlm, edit2, pastu save.. xsempat nak post sebab ngantokkkkk.
edit p edit mai, eh anak nangis plak.. tu xpa lagi bila anak nangis. blom tengok apaknya nangis sama lagi.. tettttttttt







mlm tu tetiba tekak rasa nak mkn ala thai pulak. pungpangpungpang, jadik la seperti dia atas.
1st, kailan ikan masin. laki aku kata xberapa masin. ok la, kang masin kang darah naik plak..
2nd, sotong goreng tepung.. laaaaaaaama dah xbuat sotong goreng tepung. puas mkn mlm tu. buat sendri, melantaklah pepuas. klau mkn kat kedai, alahai... dah la makan, 2,3 ekor jek.. mana kenyang. memasing buruk lantak kan..
3rd, tomyam campur.. yawwwww.. macam2 aku taruk. ayam, sotong, udang, bunga kobis, carrot, cendawan.. pedas sket, sebab xtau nak agak. aku guna serbuk plak kali ni, saja nak try. beli kat makcik petani tu. tapi laki aku mkn baaaanyak.. sokay la. perut dia ok, perut aku tadak halll.. kena jaga perut laki maaaaa..hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...