Search This Blog

Thursday, January 26, 2012

Checkup Amni 4 bulan

mgg lepas g check up amni 4 bulan. dah 4 bulan 3 mgg camtu kut. sebab memula masa dia sebulan dah pegi lambat, so, smua check up jadik lambat la.
check kali ni, xdak apa2, cuma timbang, ukur panjang, pastu check up biasa2 jek.xcucuk pun. check up 5 bulan nnt, baru cucuk.
berat pun dah naik.. alhamdulillah.. tiap2 bulan ada peningkatan.


as usual, budak tembam ni klau g jln2, kan behave. syok sgt klau leh kluar umah. g tempat ramai org pun xdak nak nangis2 ka ngamuk ka.. sronok ja duk pusing sana pusing sini.. bagus kan..senang mak ko nak bawak g soppingggg.. muehehe
budak ni, bising2 xpa, xdak hal. nak tdor pun xdak hal klau bising, cuma terkejut tu biasa lah budak2. tapi dia blh tdor klau bising. tapi, klau sunyi sepi plak jadik masalah. gamaknya dia tau kut, sunyi tu xdak org.. ek ek la..


pakai skirt, tapi langsung xnampak gegirl... hadeiii
baju da gambar doremon, elok la, baru kena ngan muka yg mcm koi pau tuu


budak ni mmg la suka duk mcm ni. sandar kat bahu kita ni ha, pastu masukkan penumbuk tu dlm mulut.. cupcapcupcap duk isap jari penumbuk demok tu. tau2 basah jek, meleleh2 air liur. ada skali tu sampai lebam tgn dia sbb duk isap lama sgt. aku ingatkan kena apa dah sampai lebam, rupanya dia buat sendri.. haishhh


koniciwaa...kehkehkehkeh...

2 comments:

  1. suda demokk bangat anak dara itu...

    ReplyDelete
  2. a'a..baru sedongdong anak beranak..kekeke

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...