Search This Blog

Loading...

Monday, February 13, 2012

Amni meniarap juga akhirnya,

memasing pakat duk riso.. tok, tokwan, maktok, wan, makcik, maknjang.. mak apaknya pun cam eh eh...
pakat riso napa amni xleh meniarap lagi... muehehehehe
dah masuk 5 bulan tapi, blm meniarap lagi. gaya tu ada dah, tapi takat mengiring badan jek.. pastu, dahh.. malas eh ko nak...
wan dia kata, blm sampai masa dia lagi. dah sampai masa nnt, haa, meniarap la itu budak..
mgg lepas dia mcm duk ngamok2 sket. sampai pengasuh kol aku. hairan.. dia kan xpenah nak nangis ngamok2 ke apa ke.. skali bila dia menangis.. haa, amik kau. habis org kampung meh tengok. apahal la yg ko duk ngamok2 tu. masa cuti maulidur rasul tu n hari selasa tu, sepupu2 aku pakat duk main ngan dia. diorg tlg jaga dia hari selasa tu sebab pengasuh xdak. diorg bawak sampai parit buntar nun.. berjln sakan. blk umah, duk tdor pun bule gelak lagi. sronok gamaknya ramai org duk layan. skali bl hantar g umah pengasuh hari rabu tu, menangis la. last, aku pun mcm riso gak kan. xpenah2 dia nangis, tetiba nangis sampai serak2 sora. keja half day jelah hari tu. bwk balik umah, eh elok plak. duk sengih.. skali petang tu masa kat umah wan dia, buk, pusing meniarap! ooooo.. ngamuk nak bule meniarap ropernya.. hahahahah..klakar ko nak oi!


ini budak sudah bule meniarap! 7hb 2, umo 5 bln seminggu.. kekekeke... memula dia mcm xpandai nak tarik
tangan dia. dah dua 3 kali try, pandai dahhh.. pastu syok, duk hu ha hu ha bercakap masa meniarap tu..




yg xtahan, siap duk angkat bontot.. pastu kaki tu duk tunjal2 lantai.. nak g mana sayang oiiii.. nak merangkak trus kahhh?




dah duk posisi camni, haaa, lagi syok isap jari!! klau meniarap, pastu senyap jek... ha, duk nyot2 jari lah tu.. tau2 basah abih dah. kena letak atas toto, sebab kadang2 dia mcm suka suki tunduk bwh. kang xpasal rongak dagu tu
keciwi bule meniarap, tdo pun nak meniarap jugak.. tapi kena duk tgk jugak sebab dia xpandai nak pusing melentang balik. pastu ngamok, sebab dah lenguh meniarap tapi xpandai pusing balik.. kekekek
syabas beti!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...