Search This Blog

Loading...

Thursday, February 23, 2012

Amni

nak tunjuk si tembam tu jek nih.. nak karang entry, xsempat dow, menyibuk sket skang ni. pagi petang siang mlm ai bz.. huiii.. kat opis, mmg xlah kan. kat umah, ermm, sampai umah dah dekat pkul 7. duk golek2 ngan amni, sampai pkul 8. amni tdor awal skang ni, pkul 8 dah hanyut. pas dia tdor la aku leh buat keja. nak masak, nak kemas umah, nak basuh kain, nak lipat kain, nak selak kain. eh? petirrrrrr!
kadang2, amni tdor pkul 8 tu, aku pun tumpang tdor sama. nasib baik, aku terjaga smayang maghrib, nasib xbaik, nak tambah dosa, pkul 10 mlm br aku sedar. damm.. pastu pkul 12 br leh tdor sebab br nak buat keja umah..


amni pakai legging. susah kut nak carik legging utk dia. sebab minah ni pendek.. kekekek.. jumpa hari tu, tgk mcm, ha ok.. bl pakai, ok la xlabuh sgt. tapi ketat plak. dah berbirat2 plak peha debab tu.. hehe.. apaknya marah, cakap xpayah pakai dah la..

tu amni pakai baju arwah abangnya.. hehe.. beli kat taiping ms peknen dlu. 2 lai, tgn pendek ngan tgn panjang. tapi xdak sluar. xsempat nak bli.. bli baju jek.. heheh.. aku berkenan sgt sebab comey, da gambar kurekure..




klau arwah abangnya ada, cemana la rupa dia ek? gini jugak la kut.. ater, dtg dr mak bapak sama ye dokkk?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...