Friday, February 03, 2012

kasuit baruuuu


kak yah beli kasuit baru.. ni kes terjebak secara tidak sengaja.. bule gitu? hehehe..sendri gedik nak beli, ada lagi mau salahkan persekitaran.. coiii
bukan dedua tu aku punya, 1 aku punya, lagi 1 adik aku punya. gila ngko nak beli scholl sekali harung 2 pasang. kopak kak yah kut. tu pun seb baik dpt diskaun baik punyaaaaaaaa. laki mak kan keja situ... muehehe..

pas check up amni, kami laki bini ngan amni n adik aku, kitaorg g pekan siam jap. sesaja g carik barang umah sket. sana murah oi.. beli sabun mandi, shampoo, periuk, apa ntah lagi.. melayang gak duit aku.. huhu


dah puas shopping kat sana, singgah kat duty free kejap. tu yg terjebak beli kasut tu. kan dah lama duk ngidam nak beli kasut baru. tetiba, eh ada plak yg baru masuk. rembat trus..


sebab design dia wedges, tu yg aku pejam mata beli jek.. pastu sedappp je bila pakai. memula cam menggetar tgn nak bayar, tapi bl pakai best, xjadi nak menyesal.. kekeke

yg kaler kelabu taik anjing tu baru beli gak. slepar jepung pakai kat opis... asadi.. aku jenis xreti pakai kasut keja kat opis. lagi selesa pakai slepar jepung. senang nak berlari dlm opis. muehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...