Tuesday, February 07, 2012

sakitttt hati!

aku baru dengar brita one of my friends nak divorce ngan laki dia.. reason sbb laki tu ada pompuan lain. pastu senang2 xmo kat bini. dah ada anak dah pun.. fuhhh....
sakit hati dgr. nak menangis pun ada. gerammmm
celaka punya jantan kan?
masa ko nak, menggedik2 jek. dah lama, ko xmau, ada pompuan lain, senang2 jek ko campak anak bini. padan la ngan pompuan tu pun. xkan ko xtau laki tu laki org. meruntuhkan masjid org!
kesian kwn aku tu. bkn baru kawin. dah nak masuk 5 thn dah. anak pun dah besar. kesian anak dia kan..
hadoiii...
tapi, kita yg pompuan ni kena kuat! jgn tunjuk dpn diorg yg kita ni lemah. jgn bl dah berpisah, everything is end! no no no.. tanpa diorg pun kita blh hidup! klau dpt laki gitu, baik xda dari ada. ada pun buat sakit hati jek! kita dah buat yg terbaik, xtau nak hargai. gedik p carik pompuan lain. pegi mampus la kan..


apa kena mengena gambar angry birds ni ngan crita aku?
nak tunjuk ke'angry'an aku bl dgr crita pasal kwn aku tu.. sebab aku kenal diorg laki bini..
sabar jelah kan.. pada aku, dah laki dia nak cgt kat pompuan lain, biarlah.. lepaskan jelah dia pegi. xguna nak pertahankan sebab dah dia menggedik sgt nak pompuan tu sampai lupa anak bini dirumah. klau dihalang2, dah dia nak, xguna gak kan.. rasanya, klau situasi camtu, baik xdak dr ada tapi hati duk sakit! berkongsi?? oh, never!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...