Wednesday, February 15, 2012

What to expect the 1st year

hari tu, duk jalan2 dlm opis, jumpa 1 buku... jgn salah paham ayat jalan2 kat opis tu. bukan merayau or mengelat okeh.. opis baru aku besauu nau. ermm, library, besar la kan.. nnt aku up pasal opis baru aku.. syiokkk woo..

aku jln2 tu g nengok pc. pastu nmpk buku tu,mcm best. trus amik pastu g merayu2 kat staf in charge utk pinjam. sebab merayu? sistem blm bule on lagi sbb da problem sket kat opis baru tu. klau nak pinjam, kena pakai back up..

buku apa yg nak sangat pinjam iteww?










taraaaaaaaaaaa...
sangat best! ada smua dr 1st day sampai ke.. erm, xtau sebab aku baca chapter yg 5 month dlu.. muehehe.. utk mak2 mcm aku ni, yg baru dpt baby, bagus klau baca yg ini. toksah duk baca dah la majalah mangga,urtv tu smua.perkembangan baby, nak bg mkn baby, penjagaan baby.. mcm guide utk besarkan baby gitew..





hemphh... rasa mcm lama dah pinjam buku nih. mcm dah overdue jek, tapi still duk chapter 5 month tu jek lagi. time mana ntah nak habiskan. silap2 mau sethn pun blm tentu habis. aku kan kaya, takat denda sehari saploh sen nak sedekah kat opis aku tu, apa da hal!! baru 2 hengget.. muahahahahhaah..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...