Search This Blog

Tuesday, March 27, 2012

anak bapak..

anak dara aku tu anak bapak! masa dia kecik2 dlu, org yg dtg tgk smua ckp mcm bapak dia. celah mana yg sama ntah.. aku yg penat bawak, bapak ko jugak dapat nama... --jeless

dah besar sket ni, dah berubah rupa sket. klau mak tok dia ( mak mentua aku ) sah2 la kata mcm anak dia. sket2, laa, mcm ijai kecik2 dlu..  sket2, laa, mcm ijai kecik2 dlu.. dah pecah rahsia, nama manja laki aku tu ijai.. kekeke.. sweet kannnn..


nahhhhh.. seiring sejalan, berduet bersama.. laki aku suka tdor mengiring ke kiri.. anak dara dia pun sama gak.. laki aku suka kentut, anak dia pun sama! tensi makk..
banyak kali dah aku tgk diorg tdor sama. heheh.. omel gilos.. anak la omel... bapak dia, xberapa nak omel..




skang ni peel tdor amni ginilah.. sejak bule meniarap, tdor pun nak meniarap..  bapak dia pun suka tdor meniarap.. pffffff... cuma bapaknya tdor ada bunyik2 sket, anaknya xdak la.. tau2 bunyi menangis jelah..

budak tecik ada muscle tengah beradu.. jambul atas pala yg xmenahan...

see.. meniarap lagi.. kang kepek pp kembong tuu..


aku xletak bantal dah skang ni pas dia meniarap.. kang dia ngamuk sebab xleh nak pusing. dah pandai pusing melentang balik dr meniarap tu. klau da bantal, eh cam ganggu sket.. so, bantal letak tepi.. skang ni kami smua tdor bawah dah. aku dah suh laki aku buka katil2 smua. amni tdor buas.. sedar2 jek duk hujung kaki aku dah. dah angkat letak tempat dia balik, pastu jaga pulak, eh duk kat lutut aku plak. silap2 kang, duk bawah katil.. eii, scary...

baru ni dia jatuh buai.. uiii.. mau gugur jantung aku.. tapi dia lek jee.. nangis kejap jek. pas dia benti nangis, aku plak nangis. kol laki aku cemas2 dah. amni bleh gelak plak tgk aku nangis.. seb baik la xdak apa2.. nauzubillah la nak oiiii... serik aku. aku suh laki aku simpan jalah buai tu. sebab amni dah pandai lonjak2 dlm tu. kes tu yg bleh menggelongsor jatuh buai.. xblh nak bayang la klau jadik apa2..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...