Search This Blog

Tuesday, April 24, 2012

amni dah ada gigi yg omell


hai smua.. tengok2, kite dah ada gigi tauuuuuuuuuu.. kite ada gg dua batang dah!! yayy
skang ni umo kite dah 7 bulan lebih camtu.. kite duk gatal2 gusi rupanya nak tumbuh gg.
mama kata gg kite kuat.. sebab kita suka gigit jari mama kite. mama kata sakit sebab kite gigit kuat.. sorry la mama.. jari mama kan gebu, mcm sedap pulak bila kite gigit2 tu.. hari tu mama marah and jerit kat kite. sebab kite tergigit masa duk menetek.. ala mama ni, tu pun nak marah sampai terjerit2. kite xsengaja laaaaaaa.. mama marah pastu mama xnak kasi susu.. kite sedih, kite nangis aaaaaa.. mama denda, kasik susu botol je.. xmo la xmo la.. ok2, kite janji pasni kite xbuat lagi ek mama? promiseeee..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...