Friday, April 27, 2012

Anakku


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... mcm xpecaya.. sket hari lagi amni dah 8 bulan. beshaq dah anak mama ni..
geram aku ngan budak ni. badan dia kejap. isi tu mantopp jek. memang menurun mak bapak btoi. pasni xpayah nak suntik2 bagai dah, mmg montok2 la kau nak oi.
omey giler dia pakai baju nih. ni baju arwah abg dia. lama dah aku bli la kiranya. ada baju yg dah xmuat pakai.. dah singkat,dah ketat. meaning, mak kau kena shopping baju baru la kannnnnnnnn.. muahahah... baju ni skang baru bule pakai. sbb aku bli besar. baju arwah dlu bnyk gak yg kaler biru. skang ni klau amni pakai mmg xnampak muka gegirl langsung..

rambut pacak tu yg xtahan. dah mcm san go ku dragon ball dah aku tgk rambut tu. klau siang2 hari aku taruk minyak, ha xdak la terpacak sgt rambut tu. kat bawah2 tu pun dah tumbuh dah. kecik2 dlu, xdak rambut. makan bantal org kata.

2mlm lepas kami tdor dpn tv. mlm seblm tu tgk dia mcm xselesa. skang kan panas. jaga 2, 3 kali tgh mlm. berpeluh2 dah aku tgk. mlm senin lepas, aku bentang toto 2 lapis, pakat tdor dpn tv anak beranak. dpn tu luas, sejuk sket. tdor buas gila budak nih. aku jaga tgh mlm tgk dia xdak kat sebelah. gabra gak sekejap. xkan ada org masuk culik anak aku kut. yelah tdor kat ruang tamu  kan. skali tgk, duk kat dpn tv. golek2, sampai depan tv. atas lantai tu. hadoihhhhh.. aku dah cuak gila dah. tgk2, baik punya landing kat depan tv tu. golek2 sampai sana dah. jauh gak la dia golek tu. mak aku kata, kami 6 beradik dlu kecik2 xdak tdor mcm dia pun. menurun sapa xtau la.. bapaknya la kut. mlm berikutnya, laki aku buat border sket. letak bantal keliling dia. xleh nak golek ke lantai la. tapi kami laki bini la kena berhimpit2 sebab dia ubah arah plak. sabaq jelah. angkat karang, nangis plak.

syok tdoq depan tv camtu, rasa luas. xrisau dia jatuh tilam. heheh.. dia dah besar sket dah, bule dah pasang aircond kat bilik kut. bukan aku xmampu ye nak pasang ekon tu. ada sebab musababnya. dlu kecik2, rilex je tdor. peluh2 pun aku tgk ok jek. skang dah besar, demand plak. panas sket, nangis. pandai ek.. lagipun dlu saja xnak pasang. bkn apa, kluar tgk dunia trus ajar duk lam ekon, kang g umah org, panas sket, ngamuk plak. lagipun xbagus kan utk baby duk lam ekon2 nih. now, dah besar sket, ok la. lagipun mak kau ni cap ayam sket. aku klau tdor lam ekon, mmg besh la. kena lak ada laki duk sebelah. baik punya himpit la nak kasik suam2 badan nih. semlm ok, masuk 2, 3 mlm, mula la nak cramp kaki. kejang otot. mcm org peknen slalu jadi tu. aku xpeknen pun slalu jadi. nak2 pas branak 2 ni. silap makan, sejuk lebih, ha, siap la..bangsa tulang rapuh, gitew lahh..  tu yg dlu masa siap umah tu, pikir 2, 3 kali nak pasang ekon. biarla dlu. skang ni rasa mcm nak pasang tergedik2 sebab mlm2 pun panas.





jom tgk san go ku edisi malaysia..



versi ala boiboiboy


































san go ku isap botol susu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...