Saturday, April 07, 2012

cicitnya...


ni time balik siam hari tu. seb baik gak aku blk sana gak, walaupun asalnya xplan nak balik sbb laki aku xleh buat border pass. tapi duk teringat2 plak kat tok mek aku tu. dah tua dah dia. xkuat sgt dah. kena lak sehari sblm balik tu, dia da kol ckp ngan umi. tanya anak aku dah besar ke belum, xteringin ke nak balik sana bawak cicit dia.. perghhhhhhh.. bergenang air mata ok..
klau xjadi balik, mmg menyesal xsudah kut..

4 hari kat sana, mmg dia xjauh dari amni. cicit tuu.. cicit 1st amierah, anak abg aku. tapi blm berkesempatan jumpa. alhamdulillah, yg ni dah dpt jumpa. time ni amni 6 bln dah. sronok tgk tok mek aku time tu. asik duk riba ja amni. aku tegur la dua suh dia letak amni kat bawah,kut dia lenguh ka apa, tok mek aku ni kecik jek orgnya.. dia kata xpalah, bkn slalu jumpa... yelah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...