Search This Blog

Thursday, April 19, 2012

gaduh berebut boipren ke?

moh nengok pertandingan sumo gegirl peringkat daerah guar medan gatal.. bahahaha



sebelum bertanding, ambik gambar dulu.. berkenalan, kiss2 peluk2.. muka suci jek memasing..
rambut dedua sama jek, sejemput jek atas pala. spender pun kaler sama. cena pengadil nak cam nih?? badan pun lebih kurang jek gendut. perut muncit, pusat terkeluaq.. tetep pun sama gendut.. kakakaka


ok, dah mula dah... xpadan ngan kecik, xnyempat2 nak serang. serangan tangan ngan mulut sama banyak jek.. well, biasalah pompuan, klau gaduh kan suka jerit2.. pihak lawan dah tunjuk muka xpuas hati sebab kena pukul curi... euwwwwwwwww...


nahhh.. dusss sedas! hamek kaw.. balasan sebab pukul curi.. dah la pendek, ada hati nak lawan kiter yg lagi besau nih... pelepek kena libas kat pp kembong.


i dah malas nak layan budak kenit tu.. hover kemain. dah la mulut bising, pastu pukul curi i.. xsuke tauuu..


yess!!! akhirnya i menang jugak. walaupun u besar, i pendek jek, tapi u dah larik.. so, aoran aziz now i yg punyerrrr! muahahahahaha..


motif la sangat mak ko ni amni oiiiiiiiiiii... kekekekke
btw tu amni punya sepupu pupu.. apakah?  tu anak sepupu aku. klau dengan amni, diorg dua pupu.. gitew lah kut. time nih amni 6 bln++, iris dah setahun. omey giler dedua duk bogel skali.. hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...