Search This Blog

Loading...

Monday, April 09, 2012

gear reverse dulu..

budak pp kembong ni skang dah ada gaya2 nak merangkak. meniarap mmg dah terer. skali pusing jek, dah tertiarap. pusing lagi skali dah terlentang balik. dah bule meniarap, asik nak meniarap ja. paling xmenahan time pas mandi n nak pakai pampers. elok jek letak, zapp, meniarap trus. jenuh duk terjerit2 la anak beranak. habis kaki tgn duk hadang dia xkasik pusing. nak pakai pampers, pakai bedak, pakai baju.. adoii.. skali bedak  masuk mulut daaaa.. pastu lama sket, haaa. dah kencing pulak masa meniarap tuu.. bagusss la anak..


dah pandai angkat lutut, tapi xpandai nak gerak ke depan. otak xkasik signal lagi la kut. angkat lutut, pastu letak balik. kadang2 tersembam ngan muka tu skali.. haishhh...

see.. guna gear reverse pun bole pegi la mama... heheh.. asalnya lepak atas toto pepel tu, reverse2, dah sampai hujung. menyulur kedepan xpandai pun.

hepp.. nampah lurah dah tuuuu...
budak ni klau buka baju sluar smua, tinggal pampers je, mcm suka jek. aku pun suka tgk dia pakai pampers jek sbb leh gigit2 dia.. muahaha.. tapi xleh amal slalu xpakai baju ni. kang dia xmo pakai, ha, xke naya..
masa mula2 duk blajar angkat lutut, angkat smua badan tu. mcm  nak pumping tu.. duk senaman.. hehe

yg ni aku biar nak tgk dia reverse sampai ke mana. dah masuk bwh kerusi ni, ngamuk pulak sebab xleh nak kluar. pastu kepala plak kena krusi tu.. nak kedapan, xpandai.. kekeke..ko duduk la bawah tu.. kejam gilak mak ko nih.. ambik gambar dlu, baru tarik dia kluar.. bahaha

skang ni tdor buas ya allah.. mula2 tdor, senyap ja. dah lama sket mula la.. dia kan tdor meniarap, pastu golek sana golek sini. mata pejam, tapi duk golek. dah ruper tenggiling dah aku tgk. skali pagi tu, golek punya golek, gedebuk jatuh tilam! punya kuat meraung. tilam xdak la tinggi mana sbb atas lantai, terkejut tu kut yg lebih. yelah, mata pejam, duk golek2, skali jatuh.. meloncat gak la kami laki bini. tetiba dengar meraung. pastu terkebil2 mata tgk mak pak dia.. klakar pun ada. pagi tu kami smua bgn lambat. pkul 7 dia jaga nak menetek. aku ambik letak tgh2. pastu terlena, lupa nak letak dia balik kat tempat tdor dia. kat hujung tilam dia dah letak bantal, so klau golek2 pun xjatuh la sebab ada penahan. duk kat tilam aku, mana da penahannya.. pasni kena beringat la. scaryyyyyy..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...