Monday, April 30, 2012

kucing gatai..


korang mampu pakai gini g annual dinner opis?
mampu?
tak?
malu?
ikut tema?
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
jgn pelik  ye. ni laki aku okeh.. kucing gataii... meowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
 **urut dada..

laki aku tuh ada anuual dinner jumaat lepas. mlm tu duk la kami 2 branak jek kat umah. dekat pkul 1 br dia sampai umah. theme thn ni movie character. beriya la carik idea nak pakai apa. thn lepas dia menang. tema retro. aku la yg teman dia carik baju smua. bli kat bundle jek pun. plus rambut alleycats, modal xsampai 50 hengget. menang, dpt voucher rm200.. lepas beli brg dapur. thn ni duk pulun nak  menang, bising duk tanya aku nak pakai apa..

skali, nan hado plak. menang kat org lain. peluh ketiak pakai sarung hello kitty. xdak rezki yek thn ni. xpa2, bg org lain pulok.. hehehe..


 tapi mcm xbest dia kata thn ni sebab xbnyk yg pakai ikut tema. rasanya yg ohver dia je kut.. hahahhah. yg lain pakai mcm biasa jek. yelah, dinner kan. sapa gamak nak pakai baju catwomen. for sure la pakat g make up cun2 baju liplapliplap kan..



kucing gataiii!! konpius aku, kucing jantan ka kucing betina..
syok eh kena himpit aweks cun.. mengucap aku tgk laki aku nih.. aku amek gambar ni dr pesbuk dia. awal2 dah tag aku sesiap.. bahahah.. tau takut. ramai plak yg amik gambar ngan dia. sebab comel diorg kata. pfff.. comel? mcm kucing  lepas mengawan ja aku tgk. elok la, pakai sarung hello kitty, muka pun dah jambu dah kan.. kena simpan ni, bg amni tgk bapak dia.. kakakak..


seb baik aku kenal minah ni.. salegirl kat tempat dia. kat situ ramai thais, so, xheran la bl mlm dinner ni memasing pakat dressing seksi meksi ni smua. yg melayu pun bule thn. g keja ko pakai tudung. g dinner ko pakai skirt je yek..

blk mlm tu, mandi2, trus tdor. aku tanya pasai dinner pun xdan nak xcrita dah. letih+ngantuk katanya. padahal, sentap sebab xmenang.. hahahhaha. thn lepas, lepas tau kata menang, dan2 tu kol bini bgtau..
pasni sarung hello kitty tu simpan ek, bule pakai main ngan amni. mesti dia sukerrr...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...