Wednesday, April 04, 2012

sebelum terhantuk

apa yg terhantuknya kak yah oi...

 ni ha...

untuk masa depan amni.. i would do everything for her..
bln 2 hari tu, aku register insurans utk budak pp kembong tu. bln 3 medical card dah sampei.. yayyyy..
sebelum jadik apa2, better bersedia kan. org kata ambik insurans sebelum sakit, dah sakit, payah dahhh.. so, melabur la sket. xbnyk pun, xsampai seratus pun. aku ambik utk medical jek dlu. pasni ada rezki lebih, up sket utk education pulak.

aku duk perlis, so, xdak choice in case klau anak kena warded. yg ada cuma GH. taulah kan gh. xleh nak salahkan gh klau apa yg kita dpt tu xseprti yg kita nak. patient beribu2 lagi. nak2 plak yg xmampu, mmg situ jelah diorg pegi. nak yg lbh bagus, kena melabur sket. nasib baik da private hospital yg xjauh sgt dr perlis, kat alor setar. so, u want more, kena give more la kan.. apa aku punya ayat ntah nih..

dah ada medical card ni, rasa lega sket. klau sakit demam, kena warded, xla susah hati sgt. bukan la kita minta, tapi kena bersedia. ikutkan aku layak duk 1st class klau kat gh, tapi utk kita xdak hal. utk anak, mesti nak yg terbaik kan. kat gh sini, utk wad kanak2, xdak class2 apa dah, sama jek smua. masa dlm pantang dlu, amni kena warded sebab xberak 10 hari. aku siap nangis2 masa dia kena tahan tu. ntah apa2.. anak xdak apa, tapi mak over. tgk nurse dtg jek, dah menjejeh2 airmata.. xgamak sebab nurse kasar kan, baby plak tu.. adoii..

dah ada medical ni, xsemestinya sronok sbb leh g private hospital, leh dpt layanan 1st class. tapi trus berdoa smoga amni sihat2 jek..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...