Search This Blog

Wednesday, May 16, 2012

Amni ku sayang

nilah gaya tdor amni. klau dah ngantuk sgt, angkat tukar pampers pun, xcelik mata pun.
##amni wearing mampoko.. muehehe


skang ni mlm2 kena top up fm dah. bule jek klau nak bf, tapi hadap la setengah jam xnak lepas lagi. pedihhh
susu aku dah xbnyk sgt dah, so, bl nyusu lama hoih.. so, awal2 tu aku kasik botol. tgh2 mlm klau dia jaga, kasik bf plak. klau x, kang selam sejam 2, bgn sbb lapar.
dah pandai pegang botol sendri. tapi aku monitor jugak. walau dah besar, xmustahil utk tersedak susu.. scaryy.. nauzubillah!


mata pejam, mulut duk nyot2. try tarik botol tu, melalak la. slagi xhabis, jgn harap nak lepas. skang ni skali minum masih 4oz. klau kasik bnyk kang dia muntah. tapi kerap la dia minum..
##amni drink S26 milk









** papa, sila beli susu!! stok sudah habiss

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...