Search This Blog

Thursday, May 31, 2012

bukan semua org faham masalah kita

bl dgr masalah org, kita akan cakap, ye ye, aku paham masalah yg ko hadapi. aku paham perasaan hang.. padahall.. xdaknya pun. tu ayat nak menyedapkan hati jek.

bl kita plak yg ditimpa masalah yg sama, haa, baru kau tau langit tu tinggi rendah.

tapi kadang2 org yg ada masalah ni, dia x expect pun org akan selesaikan masalah dia or bg cadangan apa2 ke.. yg diorg nak ialah tempat utk buat luahan perasaan. dah ada org dengar pastu ya ya kan jek dah cukup.

sama mcm aku jugak. kita ni klau da masalah jgn duk peram simpan sgt. kang duk pikir sensorang, lama2 meletup plak. cari org yg sesuai and buat sesi luahan perasaan. bl dah bule cerita tu rasa mcm huiii legaaaaaaaaaaaaaa..

tapi skang aku ada masalah besar. eh, besar ke?
ntah..besar xbesar mmg mempengaruhi mood aku jugak la.. nak luah kat sapa pun xtau. kadang2 tu cerita jugak la ngan laki aku. tapi laki aku ni bangsa simple. bila aku cerita, ' ala, xdak apa la tu'.. ' biarla, toksah duk pikir sgt'. ' mama duk kalut2 ni awatnya, rilex sudah la'.. hadoiii.. langsung xmembantu!

** pic from Google



hmmm.. nak luah kat mana?
tapi yg penting skang ni, pikir jln penyelesaian tu.. klau dah buat sesi luahan perasaan tapi xdak jln penyelesaian, kan dah timbul lagi 1 masalah..
acanerr?

1 comment:

  1. velog lewww tulis leww bukan nama sebenar. hehehe... aku ada, kamon la wei...kita besa hidup serumah dulu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...