Search This Blog

Thursday, May 10, 2012

kenny rogers

ni cerita bln lepas. mls gila nak hupdate..

ptg tu, sblm blk keja, tetiba laki ajak g mkn kenny rogers. gila xnak. walaupun nak sampai kenny rogers mau dekat sejam, tapi org dah sebut, jgn nak bg alasan yg tidak2. tetiba laki aku buang tebiat tu, sila bersykur dan iyekan sajalah. laki aku gitu dah. klau dia kata jom g mlm ni, pastu ko ckp xnak la, kita g mlm esok. silap2 mlm bln bulan depan blom tentu pergi. dia ni jenis mls g mkn kat kedai makan. bli blk mkn kat umah, ha ok. masak kat umah, laaaagi okey! ko g lepak kat mamak ngan kwn2 bule plak yeee.. nak g ngan bini, xnak plak ek..

mlm bila pegi ni , keterlupaan sudah. pas mghrib, gerak terus. yelah, dekat alor setar nun. dari kgr, dekat 40km jugak la. elok je azan, smayang, sarung tdg, jom. amni, awal2 lagi dah siap. aku skang ni mls nak make up2 bagai. berebut nak siap ngan anak lagi, pakai apa yg patut jek. takat bedak ngan lipstik je. xdak masa nak tempek2 kaler2 tu smua. dah cantik ni, pakai gena pun cantik jugak ye dok? - pangg sedas kat diri sendri!

sampai sana dpm pkul 9. eh, xdak org. syok2.. xyah tgg lama, eh, dah hidang. masing2 lapar tahap babun, gaduh laki bini sapa nak pegang anak dlu, nak makan dlu. dah la budak kecik tu xreti duk diam. smua nak capai. adoihh


apa ke nama lupa dah. yg pasti, smua licin. ayam aku tu xhabis, cam biasa, laki tlg habiskan. xsempat dah, budak kecik tu menjerit2. tensi aku. dia nak bergolek la. letak atas krusi, pastu duk kepit, apa lagi, marah la.


jeling apaknya tgh mkn eskrem. sedappppp.. amni tgk je yeee..



ni masa br sampai.. behave lagi. dah lama sket, taring sudah kluar. berebut2 kami laki bini makan. xleh nak feeling2.



tgk muka xpuas hati tu. mata tu duk geram apa ntah. ada saja benda dia nak capai. xdpt, meraung kuat2 tunjuk protes.. sabar2.. tgg ko besar sket, buat perangai gini.. siappppppppppp..




pakai cekup kepala.. heheh. ni maksu ayu kasik. skang baru leh pakai. sebab besau. tu pun kena lipat sket. pakai gini xnampak gegirl langsung. hari tu pakai tshirt baru kaler maroon. tulis i love my mommy. ada gak yg i love my daddy, tapi xmo bli. love mommy cukup.. keji gilak.. hahahha.. nak i love my daddy, suh daddy bli..



otw balik tu amni mengamok. sebab terkejut kena marah ngan aku. budak ni klau dia tgh ralit, tetiba ko jerit, haa, meraung xingat. cebik2 mulut, berjejeh air mata. jenuh la nak pujuk. menangis beriya mcm kena marah buat salah besar. adoii... kecik2 ko sudah manja yee.. dia duk jilat kusyen, aku terjerit sket la. standard la mak2 marah anak kan. menangis meraung punya lama. bagi susu pun xnak, bg tetek pun xnak. last tertidor camtu jek. apaknya marah aku pulak sbb marah anak dia. cehh.. aku bajet dia ngantuk, pastu letih. pastu buat perangai. sbb dia kan tdor meniarap. dia bukan jenis kita nak kena dodoi2, tepuk2 dah skang ni. kasik susu, kenyang, letak atas tilam. golek2, tau2, senyap jek. klau tgk dia tdor, adoihh.. xtau menurun sapa. golek habis 1 tilam. sabar jelah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...