Search This Blog

Tuesday, May 29, 2012

Kisah tidor Amni..

budak kecik ni klau tdor, ya allah... lasak! tapi klakar pun ado.. klau pelik2 gaya tdor dia tu, mmg aku snap la.. dah besar nnt bule kasik dia tgk.. hehe

klau tdor buai, ok la sket. tapi ada jugak la.. duk mengeliat2 dlm buai. klau xtdor buai, haaa.. ginilah.. tdor meniarap. memula melentang elok, pastu meniarap la..




























haishhh anak dara nih.. mengangkang plak dah. mlm2, aku xajar dia tdor buai. kang susah plak klau g memana. siang mmg kena tdor buai. sebab cukup jam, mmg paksa tdor. nak kasik dia tdor, masuk buai la. henjut2 dlm buai tu, pastu lelap la. klau xmasuk buai, duk sronok main. pastu bl ngantuk, ngamuk sesuka hati. malam xpa, sbb bl dia ngantuk, gosok2 mata, pastu ngendeng kat maknya la nak tetek..



budak ni punya peel tdor, berguling2. mak aku sampai hairan tgk dia tdor. kejap2 pusing sana, kejap2 pusing sini. kiranya penuh 1 tilam dia tawaf. memula mak aku suh angkat la. aku kata xpayah. mmg dia gitu dah. kejap2 meniarap, kejap2 mengiring, kejap2 melentang. yg xtahan tu, xcukup tilam dia, sampai ke tilam kami ni ha dia tawaf. mak bapak dah kena himpit2 tdor.. bagi laluan kat anakanda.. lagi luas, lagi dia syok.
kat dlm bilik letak dia kat tepi dinding and sendal tepi dinding tu dgn bantal. keliling dia la. dlu kat hujung kaki xletak. skali mlm tu dia duk golek2 terhantuk dinding. meraung tgh2 mlm.. bantal utk tdor mmg xdak makna dah. buat sendal kat tepi jelah.


anak ngan bapak sama jek lasak tdornya. 2,3 kali gak la amni kena ngan bapaknya.. bahahahhaa.. yelah, tau2 anak duk kat kaki.. ater, dedua lasak.. mana tumpahnya kuah ye dokk??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...